logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > XVI edycja Konkursu „Świat przyjazny dziecku”
09.08.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

XVI edycja Konkursu „Świat przyjazny dziecku”



Konkurs Świat przyjazny dziecku, którego organizatorem jest ogólnopolska organizacja Komitet Ochrony Praw Dziecka ma już szesnaście lat. Celem inicjatywy jest nagradzanie najlepszych zabawek dla najmłodszych. 

Tegoroczna edycja pod wieloma względami jest wyjątkowa – obok stałej Kapituły złożonej ze specjalistów, psychologów, pedagogów i ludzi kultury, utworzona została Mała Kapituła – złożona z najmłodszych. Kontynuowana jest współpraca z Międzynarodowymi Targami Zabawek i Artykułów dla dzieci, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców – rodziców i ich pociech, opiekunów.

Po raz drugi ogłoszony będzie internetowy plebiscyt, w którym przyznawana jest nagroda publiczności – tak, by każdy miał szansę zagłosować na swój ulubiony produkt/ofertę online.

Konkurs jest najdłużej działającą inicjatywą tego typu a jedyną, zorganizowaną przez organizację pożytku publicznego. Ma cel nie tylko edukacyjny, ale i pomocowy. Wszystkie środki finansowe uzyskane z opłat Konkursowych są przekazywane na bezpośrednią pomoc naszym podopiecznym KOPD. Konkurs jest pozbawiony komercyjnego charakteru – cały dochód z Konkursu przeznaczony jest na działalność statutową Komitetu.

 

Więcej szczegółów na stronie www: http://kopd.pl/programy-i-kampanie/swiat-przyjazny-dziecku/








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek