Związek Firm Public Relations po raz czternasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Zgłoszenia do 31 kategorii konkursowych: 18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych można nadsyłać do 4 sierpnia br. do godz. 16:00 w pierwszym terminie i do 11 sierpnia br. do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Tegoroczne nowości to nowe kategorie główne (Employer Branding, Content Marketing, Custom Publishing), nowy sektor (Professional Services) i w kategoriach głównych i sektorowych Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowychi pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 50 jurorów. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG.
Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl. 3 października ogłoszone zostaną nominacje; finaliści do 20 października będą mieli czas na przesyłanie dodatkowej dokumentacji do II etapu. Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 2 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach