logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > XIV edycja wyróżnień Raportu CSR
20.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

XIV edycja wyróżnień Raportu CSR



„Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”, przygotowywany przez tygodnik Gazeta Finansowa wyróżnił dwie nowe inicjatywy: Polski Związek Piłki Siatkowej za wspólny projekt z Ministerstwem Sportu i Turystyki w zakresie upowszechniania siatkówki wśród dzieci i młodzieży oraz redakcje Dziennika Gazety Prawnej i programu BIZON w Radiu PIN za promocję idei CSR, a w szczególności za współtworzony Ranking Odpowiedzialnych Firm 2012.

„Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” tygodnika Gazeta Finansowa publikowany jest co kwartał i w całości poświęcony jest obszarowi CSR. W każdej edycji wyróżniane są dwa projekty, prowadzone przez firmy i instytucje, które konsekwentnie realizują interesujące programy wsparcia ważnych społecznie obszarów. W publikacji zamieszczane są również artykuły ekspertów i liderów opinii publicznej, którzy radzą, jak poruszać się w obszarze działań CSR.

Polski Związek Piłki Siatkowej i Ministerstwo Sportu i Turystyki wyróżnione zostały za zaangażowanie w promocję sportu wśród młodzieży i w szczególności za realizację „Ogólnopolskiego projektu szkolenia młodzieży uzdolnionej sportowo w piłce siatkowej w szkolnych ośrodkach sportowych działających ze wsparciem jednostek samorządu terytorialnego”. Wspólny program ma za zadanie szerzenia sportu wśród dzieci i młodzieży. Na ten cel Ministerstwo przeznaczyło 26 mln zł. Głównym założeniem projektu jest utworzenie w całym kraju Siatkarskich Ośrodków Szkolnych dla dziewcząt i chłopców. – To doskonały krok, aby siatkówka stała się naszą narodową dyscypliną, zwłaszcza że w tym sporcie mamy się czym pochwalić. – argumentują twórcy Raportu.

Dziennik Gazeta Prawna i program BIZON w Radiu PIN wyróżnione zostały za poszerzanie wiedzy na temat idei CSR, a w szczególności za współtworzony Ranking Odpowiedzialnych Firm 2012 na łamach dziennika i pod patronatem tej audycji. – Rola mediów w zakresie edukacji opinii publicznej i świata biznesu w jaki sposób realizować społeczną odpowiedzialność biznesu, nie myląc tego z działalnością charytatywną czy filantropią – jest niezwykle istotna.

Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu powstał dzięki wsparciu partnerów: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, redakcji dodatku Super Biznes (dodatek dla przedsiębiorców wydawany przez Super Express) oraz portalowi Kurier365.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek