Pierwsza w Polsce monografia na temat reklamy niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej” została wydana ponownie.
Opublikowana po raz pierwszy w 2002 roku zbiorowa praca znawców zjawiska zyskała status kompendium wiedzy o marketingu społecznym w naszym kraju i na świecie. Dla zainteresowanych tą tematyką wciąż jest źródłem bibliograficznym i poradnikiem. Powodzeniem cieszy się zwłaszcza wśród studentów, choć równie chętnie sięgają po nią pracownicy działów marketingu, agencji reklamowych i PR oraz organizacji pozarządowych.
Drugie wydanie „Propagandy dobrych serc…” ma więcej stron i zostało uzupełnione o dodatkowe informacje. Częściowej zmianie uległ także tytuł drugiego wydania, który brzmi „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”. Zmodyfikowany tytuł nawiązuje do kolejnej książki Agencji Wasilewski, stanowiącej kontynuację pierwszego tomu – „Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej” (2007), w której grono fachowców dokumentuje i analizuje polskie dokonania w latach 2002 – 2006.
Publikację można kupić na stronie www.wasilewski.com.pl
Patronat na publikacją objął portal kampaniespołeczne.pl i miesięcznik „Brief”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
03.03.2023
YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski