logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wyzwanie dla wytrzymałych
15.07.2015
Tematy: Kampanie, Kanada, Walka z wykluczeniem społecznym

Wyzwanie dla wytrzymałych

Your browser does not support the video tag.


Kolarz przygotowuje się do ważnych zawodów, spędzając każdego dnia wiele godzin na morderczych treningach bez względu na warunki. Na szczęście wysiłek się opłacił. Osiąga sukces na przekór wszystkim przeciwnościom losu, z których największą wcale nie było zmęczenie, a brak nóg.

Na przełomie lipca i sierpnia 2015 roku w Toronto w Kanadzie, będzie się odbywać XVII edycja rozgrywanych co cztery lata Igrzysk Panamerykańskich. Po ich zakończeniu, tradycyjnie już będzie mieć miejsce podobna impreza z udziałem niepełnosprawnych sportowców. I właśnie z tej okazji Kanadyjski Komitet Paraolimpijski na kilka tygodni przed inauguracją zawodów wystartował z kampanią "Paratough" promującą igrzyska osób niepełnosprawnych. Jest to też dobra okazja to tego by pokazać że paraolimiada może być równie fascynująca jak zwykłe igrzyska, a jej uczestnicy w niczym nie ustępują swoim pełnosprawnym kolegom. Często wykonują oni równie ciężką pracę przed zawodami, pokonując nie tylko zmęczenie ciała, ale również ograniczenia wynikające z własnej niepełnosprawności. Wyraźnie nawiązuje do tego hasło kampanii ("Games are Tough. The Athletes are Tougher" ("Igrzyska są trudne. Atleci są twardsi" – tough oznacza zarówno trudny, ciężki, jak i twardy, wytrzymały), w którym jej twórcy z agencji BBDO starali się pokazać zaangażowanie paraolimpijczyków w dążeniu do celu, podkreślając że im trudniejsze zadanie mają do wykonania, tym większa ich determinacja. Takie podejście osób niepełnosprawnych, które wymusiła ich własna sytuacja, doskonale sprawdza się na arenie sportowej.

Maciej Zubel



Nazwa kampanii:
Paratough
Czas:
2015.7.1
Nadawca:
The Canadian Paralympic Committee (Kanadyjski Komitet Paraolimpijski)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBDO Toronto
Adresaci:
Widzowie igrzysk olimpijskich, zainteresowani sportem
Hasło kampani:
The Games are Tough. The Athletes are Tougher (Igrzyska są trudne. Atleci są twardsi)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek