logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  15.07.2015

Wyzwanie dla wytrzymałych

Your browser does not support the video tag.


Kolarz przygotowuje się do ważnych zawodów, spędzając każdego dnia wiele godzin na morderczych treningach bez względu na warunki. Na szczęście wysiłek się opłacił. Osiąga sukces na przekór wszystkim przeciwnościom losu, z których największą wcale nie było zmęczenie, a brak nóg.

Na przełomie lipca i sierpnia 2015 roku w Toronto w Kanadzie, będzie się odbywać XVII edycja rozgrywanych co cztery lata Igrzysk Panamerykańskich. Po ich zakończeniu, tradycyjnie już będzie mieć miejsce podobna impreza z udziałem niepełnosprawnych sportowców. I właśnie z tej okazji Kanadyjski Komitet Paraolimpijski na kilka tygodni przed inauguracją zawodów wystartował z kampanią "Paratough" promującą igrzyska osób niepełnosprawnych. Jest to też dobra okazja to tego by pokazać że paraolimiada może być równie fascynująca jak zwykłe igrzyska, a jej uczestnicy w niczym nie ustępują swoim pełnosprawnym kolegom. Często wykonują oni równie ciężką pracę przed zawodami, pokonując nie tylko zmęczenie ciała, ale również ograniczenia wynikające z własnej niepełnosprawności. Wyraźnie nawiązuje do tego hasło kampanii ("Games are Tough. The Athletes are Tougher" ("Igrzyska są trudne. Atleci są twardsi" – tough oznacza zarówno trudny, ciężki, jak i twardy, wytrzymały), w którym jej twórcy z agencji BBDO starali się pokazać zaangażowanie paraolimpijczyków w dążeniu do celu, podkreślając że im trudniejsze zadanie mają do wykonania, tym większa ich determinacja. Takie podejście osób niepełnosprawnych, które wymusiła ich własna sytuacja, doskonale sprawdza się na arenie sportowej.

Maciej Zubel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Paratough
Czas:
2015.7.1
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Kanada
Nadawca:
The Canadian Paralympic Committee (Kanadyjski Komitet Paraolimpijski)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBDO Toronto
Adresaci:
Widzowie igrzysk olimpijskich, zainteresowani sportem
Hasło kampani:
The Games are Tough. The Athletes are Tougher (Igrzyska są trudne. Atleci są twardsi)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek