logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wyżebrać luksusowe auto
11.04.2012
Tematy: Kampanie, Rumunia, Pomoc społeczna

Wyżebrać luksusowe auto



Miniaturowe statuetki żebrżacych osób na maskach eleganckich samochodów zastępują figurki symbolizujące luksusową markę. Billboardy z fotografiami srebrnych żebraków pojawiły się na ulicach Bukaresztu po to, by zwrócić uwagę turystów i mieszkańców Rumunii na złożony problem osób proszących o pieniądze na ulicy.

Kampanię pt. „Behind beggars” (Za plecami żebraków) dla Komenda Głównej Policji w Bukareszcie przygotowała agencja Publicis z Bukaresztu.

Hasło: "Behind beggars there are people making fortune. Don’t encourage begging! Help responsively at www.politiacapitalei.ro" (Za żebrakami stoją ludzie, którzy robią fortuny. Nie popieraj żebrania! Pomagaj odpowiedzialnie przez www.politiacapitalei.ro) ma uzmysłowić osobom odwiedzającym Bukareszt, na jakich zasadach działają tamtejsi żebracy. Okazuje się, że często są zmuszani do żebrania, celowo okaleczani, żeby wzbudzić wśród turystów współczucie. Pieniądze z ich „pracy” natomiast przekazywane są osobom trzecim, które bogacą się dzięki takiej sile roboczej.
Adam Kolasa



Nazwa kampanii:
Behind beggars
Czas:
2012.4.6
Nadawca:
Komenda Główna Policji w Bukareszcie
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Publicis (Bucharest)
Adresaci:
Turyści, mieszkańcy Bukaresztu
Hasło kampani:
Behind beggars there are people making fortune. Don’t encourage begging! Help responsively at www.politiacapitalei.ro/printsicersetor" (Za żebrakami stoją ludzie, którzy robią fortuny. Nie popieraj żebrania! Pomagaj odpowiedzialnie przez www.politiacapitalei.ro/printsicersetor)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek