logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wytrwałość nie zawsze popłaca
17.02.2014
Tematy: Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Wytrwałość nie zawsze popłaca

Your browser does not support the video tag.


Zakrwawiony pięściarz, który słania się na nogach wciąż chce walczyć; wierzy, że nadal może szczęśliwie zakończyć pojedynek. Zamiast zagrzewania do walki w narożniku słychać tylko głos trenera, który przekonuje zawodnika, iż wygrana jest tylko złudzeniem i lepiej jest przerwać starcie.

Poruszony obraz i realistyczne sceny zwiększają siłę przekazu spotu; patrząc na zakrwawioną, pobitą twarz sportowca odbiorca niemal traci chęć do oglądania tak brutalnych scen, jednak to, co przyciąga jego uwagę, to nietypowy rozwój sytuacji i komunikat płynący z ekranu: „The next round? Ain’t no be any different. That good feeling you have, it’s an illusion” ("Kolejna runda? Nic się nie zmieni. Twoje dobre przeczucie to tylko złudzenie"). Trener, który zamiast zagrzewać podopiecznego do walki, namawia go do poddania się, podkreśla, że lepiej jest odpuścić kontynuowanie pojedynku – nie może on zakończyć się zwycięstwem. Główne hasło spotu odkrywa zarazem ideę całej kampanii: „Perseverance doesn`t always pay. Especially when it comes to gambling” ("Wytrwałość nie zawsze popłaca. Szczególnie, gdy chodzi o hazard").

Nadawcą kampanii "Know when to stop" ("Wiedz, kiedy przestać") jest kanadyjska organizacja Responsible Gambling Council, której celem jest pomoc osobom uzależnionym od gier hazardowych, a także tym, które narażone są na popadnięcie w taki nałóg. RGC skupia swe działania w szczególności na osobach młodych. Poprzez specjalną platformę internetową, a także infolinię, stara się edukować opinię publiczną na temat uzależnienia od hazardu, podaje sposoby leczenia i, jak wskazuje sam tytuł kampanii, różne drogi na przerwanie pogoni za szczęściem, czyli za kolejną wygraną.

Dopełnienie całej akcji stworzonej przez kanadyjską agencję Red Lion Labs stanowią plakaty z wizerunkiem kobiety wspinającej się po stromej skalnej ścianie, czy sprintera podczas biegu, opatrzone hasłem: „Perseverance pays off here. It doesn`t when gambling” ("Wytrwałość popłaca tutaj. Nie w hazardzie").

Więcej informacji znaleźć można na stronie kampanii: www.stopthechase.ca.

Ewa Zasada



Nazwa kampanii:
Know when to stop
Czas:
2014.1.27 - 2014.2.27
Nadawca:
Responsible Gambling Council
Media:
Telewizja, plakaty
Wykonawca:
Red Lion Labs (Canada)
Adresaci:
Osoby uzależnione od gier hazardowych, młodzież narażona na takie uzależnienie
Hasło kampani:
Perseverance doesn`t always pay. Especially when it comes to gambling (Wytrwałość nie zawsze popłaca. Szczególnie, gdy chodzi o hazard); Perseverance pays off here. It doesn`t when gambling (Wytrwałość popłaca tutaj. Nie w hazardzie)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek