logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  17.02.2014

Wytrwałość nie zawsze popłaca

Your browser does not support the video tag.


Zakrwawiony pięściarz, który słania się na nogach wciąż chce walczyć; wierzy, że nadal może szczęśliwie zakończyć pojedynek. Zamiast zagrzewania do walki w narożniku słychać tylko głos trenera, który przekonuje zawodnika, iż wygrana jest tylko złudzeniem i lepiej jest przerwać starcie.

Poruszony obraz i realistyczne sceny zwiększają siłę przekazu spotu; patrząc na zakrwawioną, pobitą twarz sportowca odbiorca niemal traci chęć do oglądania tak brutalnych scen, jednak to, co przyciąga jego uwagę, to nietypowy rozwój sytuacji i komunikat płynący z ekranu: „The next round? Ain’t no be any different. That good feeling you have, it’s an illusion” ("Kolejna runda? Nic się nie zmieni. Twoje dobre przeczucie to tylko złudzenie"). Trener, który zamiast zagrzewać podopiecznego do walki, namawia go do poddania się, podkreśla, że lepiej jest odpuścić kontynuowanie pojedynku – nie może on zakończyć się zwycięstwem. Główne hasło spotu odkrywa zarazem ideę całej kampanii: „Perseverance doesn`t always pay. Especially when it comes to gambling” ("Wytrwałość nie zawsze popłaca. Szczególnie, gdy chodzi o hazard").

Nadawcą kampanii "Know when to stop" ("Wiedz, kiedy przestać") jest kanadyjska organizacja Responsible Gambling Council, której celem jest pomoc osobom uzależnionym od gier hazardowych, a także tym, które narażone są na popadnięcie w taki nałóg. RGC skupia swe działania w szczególności na osobach młodych. Poprzez specjalną platformę internetową, a także infolinię, stara się edukować opinię publiczną na temat uzależnienia od hazardu, podaje sposoby leczenia i, jak wskazuje sam tytuł kampanii, różne drogi na przerwanie pogoni za szczęściem, czyli za kolejną wygraną.

Dopełnienie całej akcji stworzonej przez kanadyjską agencję Red Lion Labs stanowią plakaty z wizerunkiem kobiety wspinającej się po stromej skalnej ścianie, czy sprintera podczas biegu, opatrzone hasłem: „Perseverance pays off here. It doesn`t when gambling” ("Wytrwałość popłaca tutaj. Nie w hazardzie").

Więcej informacji znaleźć można na stronie kampanii: www.stopthechase.ca.

Ewa Zasada


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Know when to stop
Czas:
2014.1.27 - 2014.2.27
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Responsible Gambling Council
Media:
Telewizja, plakaty
Wykonawca:
Red Lion Labs (Canada)
Adresaci:
Osoby uzależnione od gier hazardowych, młodzież narażona na takie uzależnienie
Hasło kampani:
Perseverance doesn`t always pay. Especially when it comes to gambling (Wytrwałość nie zawsze popłaca. Szczególnie, gdy chodzi o hazard); Perseverance pays off here. It doesn`t when gambling (Wytrwałość popłaca tutaj. Nie w hazardzie)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek