logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Prawa człowieka, Wolontariat
   ──────  06.08.2009

Wystraszeni pracownicy miesiąca



Na tablicy przedstawiającej najbardziej zasłużonych pracowników miesiąca umieszczono wyłącznie zdjęcia dzieci. Na tyle małych, że nie udało się ich twarzy zawrzeć na zdjęciach. Nie są na tyle duże by dosięgnąć do linii wyznaczonej przez fotografa, tak, jak nie są na tyle dorosłe by pracować.

Kampania prowadzona w Indiach od początku sierpnia br. przez międzynarodową organizację Save the Children, próbuje zilustrować problem wykorzystywania małoletnich do pracy. Dziecięce niewolnictwo to epidemia – alarmują organizatorzy akcji. Jej ofiarami, w samych Indiach, padło już 13 milionów dzieci, które mają mniej niż 14 lat. Kampania zachęca do wsparcia działań hinduskiego oddziału Save the Children poprzez wolontariat – poprzez chwilę nieodpłatnej pracy na rzecz tych, których do darmowej pracy zmusza się codziennie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Employee of the Month
Czas:
2009.8.1 - 2009.8.31
Tematy:
Prawa człowieka, Wolontariat
Kraje:
Indie
Nadawca:
Save the Children India
Media:
Prasa
Wykonawca:
Marked for Trade (USA)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
We can’t let this happen even one more month. Child labour is more than a problem. It’s an epidemic affecting 13 million children in India under 14 years old. Work for those being forced to work.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 01.03.2023

    Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek