Na tablicy przedstawiającej najbardziej zasłużonych pracowników miesiąca umieszczono wyłącznie zdjęcia dzieci. Na tyle małych, że nie udało się ich twarzy zawrzeć na zdjęciach. Nie są na tyle duże by dosięgnąć do linii wyznaczonej przez fotografa, tak, jak nie są na tyle dorosłe by pracować.
Kampania prowadzona w Indiach od początku sierpnia br. przez międzynarodową organizację Save the Children, próbuje zilustrować problem wykorzystywania małoletnich do pracy. Dziecięce niewolnictwo to epidemia – alarmują organizatorzy akcji. Jej ofiarami, w samych Indiach, padło już 13 milionów dzieci, które mają mniej niż 14 lat. Kampania zachęca do wsparcia działań hinduskiego oddziału Save the Children poprzez wolontariat – poprzez chwilę nieodpłatnej pracy na rzecz tych, których do darmowej pracy zmusza się codziennie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
01.03.2023
Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty
-
24.02.2023
Wszystko gra?