logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wystawa Śnieżki na Starym Mieście
14.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wystawa Śnieżki na Starym Mieście



W dniach 8-9 września na warszawskim Starym Mieście odbyła się pokonkursowa wystawa prac plastycznych wybranych przez jurorów VI edycji ogólnopolskiej akcji społecznej „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. Na wystawie zaprezentowano dziesięć prac, które pomimo tego, że nie znalazły się w finałowej dziesiątce wybranej przez internautów, wzbudziły uznanie jury pomysłowością, estetyką czy techniką wykonania.

W spotkaniu prasowym, inaugurującym otwarcie wystawy, wzięły udział dzieci reprezentujące szkoły, których prace wystawiono na ekspozycji, przedstawiciele mediów oraz goście specjalni – Joanna Jabłczyńska i Andrzej Nejman. Przez weekend, w godzinach 12:00-19:00, każdy, kto oglądał ekspozycję, mógł zagłosować na najlepszą jego zdaniem pracę plastyczną. Do wzięcia udziału w głosowaniu zachęcały przechodniów ubrane w piłkarskie stroje hostessy. Zwyciężyła praca przygotowana przez uczniów ze Szkoły Podstawowej w Drołtowicach (woj. dolnośląskie), która zdobyła 458 głosów. Zwycięska szkoła otrzyma od organizatora programu – FFiL Śnieżka S.A. materiały na remont placówki. W rankingu oddanych głosów drugie miejsce zdobyła Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Kusocińskiego nr 1 w Sokołowie Podlaskim (woj. mazowieckie). Praca ta uzyskała 419 głosów i również zostanie nagrodzona produktami Śnieżki.

Prace prezentowane na Starym Mieście można również obejrzeć na profilu Śnieżki w portalu Facebook. W trakcie wystawowego weekendu największym zainteresowaniem internautów cieszyła się praca ze Szkoły Podstawowej w Dunowie (woj. zachodniopomorskie). Placówka otrzyma od organizatora nagrodę niespodziankę.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek