logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  02.11.2012

Wystawa REACT FOR WORLD w Łodzi



Od piątku 2 listopada na rynku łódzkiej Manufaktury będzie można obejrzeć wystawę „REACT FOR WORLD” ACT Responsible w Polsce, prezentującą przykłady międzynarodowych kampanii społecznych nagradzanych w światowych konkursach. 

Prezentowane kampanie dotyczą ekologii, zrównoważonego rozwoju i wyrównywania szans społecznych; mają zwracać uwagę na problemy środowiska, uwrażliwiać na otoczenie i uczyć myśleć ekologicznie. Wystawa do tej pory odwiedziła trzy miasta i była prezentowana na Długim Targu w Gdańsku, Starym Rynku w Poznaniu oraz Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Po prezentacji w Łodzi wystawa odwiedzi Kraków.

Prace, które będą prezentowane na rynku Manufaktury zostały docenione w międzynarodowych konkursach m.in. Cannes Lions, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award. Wśród nich znajdują się też polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata, a także polskie programy społeczne oraz przykłady odpowiedzialnego biznesu.

Zrównoważony rozwój, recykling oraz poszanowanie energii to część z poruszanych przez prace tematów. Z kampanii WWF prezentowanych na wystawie zwiedzający mogą także dowiedzieć się, jakie są najbardziej zagrożone wymarciem gatunki zwierząt, co to jest racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi i co się dzieje z plastikiem wyrzucanym do rzek i mórz.

Celem ekspozycji jest przede wszystkim promocja edukacji społecznej oraz zwrócenie uwagi na korzyści płynące z inwestowania w odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. Wystawa ma być również prezentacją przykładów połączenia marketingu, komunikacji i biznesu we wspieraniu najważniejszych zagadnień społecznych współczesnego świata.

Wystawa została objęta Patronatem Honorowym Prezydent Łodzi, Patronatem Honorowym Ministerstwa Gospodarki, Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Gdańsk, Patronatem Honorowym Prezydent Miasta st. Warszawy, Ambasady Królestwa Danii oraz Ambasady Królestwa Szwecji.

Mecenasem ekspozycji jest Bank PKO BP. Jako partnerzy akcję wspierają: Urząd Miasta Gdańsk, PwC, Electrolux, Danone oraz Grupa Raben. Wsparcie merytoryczne wystawy zapewniają WWF Polska, UNICEF Polska, Fundacja Nasza Ziemia oraz Stowarzyszenie Wiosna.

Portal kampaniespołeczne.pl objął patronat medialny nad wystawą.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek