logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.09.2012

Wystawa nagradzanych kampanii społecznych



21 września w Poznaniu na Starym Rynku otworzona zostanie wystawa „REACT FOR WORLD” ACT Responsible w Polsce prezentująca najlepsze przykłade międzynarodowych kampanii społecznych nagradzanych w światowych konkursach. Wystawa odwiedzi kilka miast w Polsce, a zebrane na niej prace poruszają tematykę ekologii, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i wyrównywania szans społecznych.

Wystawa została zainaugurowana 7 września w Gdańsku na Długim Targu. Wstęp jest otwarty i bezpłatny dla odwiedzających ją gości. Ideą ekspozycji jest przede wszystkim promocja edukacji społecznej oraz zwrócenie uwagi na korzyści płynące z inwestowania w odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój, a także wskazanie interesujących pod względem marketingowym przykładów działania na rzecz środowiska.

Prace, które będą zaprezentowane na wystawie zostały docenione w wielu międzynarodowych konkursach m.in. Cannes Lions, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award.

REACT FOR WORLD prezentuje również polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata i zostały nagrodzone w krajowych oraz międzynarodowych konkursach.

Zdjęcia będą pokazywane w uczęszczanych przestrzeniach miejskich, przez dwa tygodnie w jednej lokalizacji. Po Gdańsku i Poznaniu wystawa rusza do Warszawy i Łodzi, a zakończy się w Krakowie. Za przyjazny środowisku i zrównoważony transport wystawy pomiędzy miastami odpowiada Grupa Raben.

Większość prac prezentowanych na wystawie została wyróżniona przez ACT Responsible, czyli stowarzyszenie non-profit zarejestrowane w Chalais w Szwajcarii, którego celem jest promowanie i inspirowanie odpowiedzialnej komunikacji na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedzialności społecznej.

Wystawa została objęta Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Gdańsk, Patronatem Honorowym Prezydent Miasta st. Warszawy, Ambasady Królestwa Danii oraz Ambasady Królestwa Szwecji.

Mecenasem wystawy jest Bank PKO BP. Jako partnerzy akcję wspierają Urząd Miasta Gdańsk, PwC, Electrolux, Danone oraz Grupa Raben. Partnerami merytorycznymi są WWF Polska, UNICEF Polska, Fundacja Nasza Ziemia oraz Stowarzyszenie Wiosna.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 14.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek