logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  21.04.2011

Wystartował konkurs Golden Arrow 2011



W czerwcu po raz szósty zostaną wręczone statuetki Golden Arrow dla najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego, zrealizowanych w Polsce na przełomie 2010 i 2011 roku. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Zgłoszenia można przesyłać do 6 maja br.

W konkursie Golden Arrow mogą wziąć udział wszystkie agencje, firmy, marketerzy oraz inne podmioty gospodarcze, które od 22 maja 2010 r. do 11 maja 2011 r. zrealizowały kampanię marketingu bezpośredniego lub inne aktywności związane z takimi kampaniami. Prace konkursowe można zgłaszać w 14 kategoriach, za pośrednictwem strony www.goldenarrow.pl. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną uhonorowani statuetkami Golden Arrow.

Marketing bezpośredni to jedna z najbardziej aktywnych dziedzin w polskim biznesie – co roku powstaje ogromna liczba prac, począwszy od potężnych ogólnopolskich kampanii i programów lojalnościowych, kończąc na lokalnych mini akcjach informacyjnych i społecznych.

Główne kategorie konkursu Golden Arrow 2011, do których można zgłaszać prace to: wysyłka bezpośrednia i program lojalnościowy (business to business i business to consumer), promocja sprzedaży, experiential marketing (eventy, field-marketing z udziałem promotorów sprzedaży, ambient i marketing szeptany), program incentive travel, marketing internetowy (w tym m. in. kampania internetowa i marketing wirusowy), marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising (m. in. prasa i TV), kampania zintegrowana, non profit, golden arrrow design, golden arrow open (dla prac trudnych do zakwalifikowania w powyższych kategoriach) i salon odrzuconych (kampanie przedstawione klientom, jednak niezaakceptowane lub niezrealizowane).

Gala wręczenia nagród Golden Arrow odbędzie się 17 czerwca 2011 r. w Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny” w Warszawie. Podczas gali zostanie przyznana również statuetka Najlepszego Telemarketera Roku, w ramach konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek