logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Walka z przemocą
   ──────  16.04.2013

Wystarczy jedno zdjęcie

Your browser does not support the video tag.


Historia Amandy Todd, młodej dziewczyny, która popełniła samobójstwo po tym jak jeden z internautów upublicznił jej prywatne zdjęcie, posłużyła jako inspiracja do nowej kampanii społecznej. „I shared a photo” (Podzieliłam się zdjęciem) to kampania mająca na celu zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa jakie niesie ze sobą aktywność w sieci.

Młoda dziewczyna za pomocą kartek opowiada swoją historię. Wysłała swoje zdjęcie jednej osobie, a teraz znają je tysiące ludzi. Spot kampanii, zrealizowany przez agencję Cossette, nawiązuje do ostatniego wideo nagranego przez piętnastoletnią Amandę Todd, która była szykanowana, zarówno w szkole jak i w sieci, z powodu jednego zdjęcia. Pewnego razu dwunastoletnia wtedy dziewczyna spełniła prośbę pewnego mężczyzny na czacie i pokazała mu swoje piersi. Ten zaś zrobił zrzut ekranu i zaczął ją szantażować, później m.in. stworzył profil na Facebooku z jej „odważnym” zdjęciem. W październiku zeszłego roku Todd popełniła samobójstwo.

Kanadyjska organizacja Children of the Street Society, walcząca z wykorzystywaniem seksualnym dzieci i młodzieży stworzyła spot, aby zwrócić uwagę nastoletnich odbiorców na zagrożenia związane z udostępnianiem prywatnych zdjęć online. "There’s no such thing as 'just one photo.’ Protect yourself from sexual exploitation. Be safe online" (Nie ma czegoś takiego jak ‘tylko jedno zdjęcie’.  Chroń siebie przed wykorzystywaniem seksualnym. Bądź bezpieczny online) – przestrzega hasło.

Anna Pieczykolan


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I shared a photo
Czas:
2013.3.11 - 2013.3.17
Tematy:
Walka z przemocą
Nadawca:
Children of the Street Society
Media:
Internet, plakaty, ulotki
Wykonawca:
Cossette (Vancouver)
Adresaci:
Nastolatki, ich rodzice
Hasło kampani:
There's no such thing as 'just one photo.' Protect yourself from sexual exploitation. Be safe online (Nie ma czegoś takiego jak jak ‘jedno zdjęcie’. Chroń siebie przed wykorzystywaniem seksualnym. Bądź bezpieczny online.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek