logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wystarczy jeden gest by Rozjaśnić Dzieciom Święta
17.12.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wystarczy jeden gest by Rozjaśnić Dzieciom Święta



W Polsce ponad 74 tys. dzieci pozbawionych jest opieki rodzicielskiej, a ponad milion nadal jest zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, realizując świąteczną kampanię z udziałem celebrytów , hasłem„Rozjaśnij Dzieciom Święta” apeluje o wsparcie dla małych podopiecznych.  Do wzięcia udziału w akcji zaproszono m.in.  Natalię Kukulską, Annę Dereszowską, a także Wojciecha Mecwaldowskiego, Zygmunta Chajzera oraz siatkarza Andrzeja Wronę.

Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, które od niemal 35 lat zapewnia opiekę dla porzuconych i osieroconych dzieci oraz dla tych z rodzin w kryzysie, zorganizowało społeczną akcję z udziałem gwiazd „Rozjaśnij Dzieciom Święta”. Celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi na trudną sytuację dzieci i pomoc w spełnieniu ich marzeń o pięknych, rodzinnych Świętach Bożego Narodzenia.

– Choć dla większości z nas święta to najpiękniejsze chwile w roku, pamiętajmy, że właśnie wtedy maluchy pozbawione opieki rodziców najboleśniej odczuwają samotność i brak domowego ciepła . Wierzymy, że z pomocą naszych darczyńców możemy rozjaśnić ten czas i podarować im świąteczną radość – mówi Barbara Rajkowska, Dyrektor Krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Wejdź na dziecisos.org i #RozjaśnijDzieciomŚwięta

Opublikowany przez SOS Wioski Dziecięce Poniedziałek, 26 listopada 2018

– Rozjaśnij dzieciom święta, czyli spraw żeby absolutnie wszystkie dzieci mogły poczuć się szczęśliwe, uśmiechnięte, zaopiekowane. Daj im szczęście – mówi w „Sygnałach dnia” Barbara Rajkowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. – Każda złotówka się liczy – dodaje Anna Choszcz-Sendrowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Oprócz promocji charytatywnego spotu oraz reklam prasowych, online i na nośnikach miejskich, kampania świąteczna obejmie również nawiązujące do hasła przewodniego działania ambientowe z udziałem ambasadorów i przyjaciół SOS. Kampania „Rozjaśnij Dzieciom Święta” objęta została patronatem Programu Pierwszego Polskiego Radia. Za produkcję spotu w reżyserii Szymona Kobusińskiego odpowiadała Grupa Keino. Producentem spotu był Krzysztof Piasecki.

W ramach kampanii, 8 grudnia, jedna z witryn przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie zmieniła się w miejsce nietypowego świątecznego spektaklu promującego inicjatywę.  Niestandardowa akcja miała przypomnieć ludziom, że każdy może pomóc tym najbardziej potrzebującym. Każdy może się na chwilę zatrzymać i za sprawą jednego gestu Rozjaśnić Dzieciom Święta.

Pomóżmy rozjaśnić dzieciom święta

Pomóżmy rozjaśnić dzieciom Święta! W oryginalnej, zaskakującej akcji SOS Wioski Dziecięce wzięły udział ambsadorki stowarzyszenia – Natalia Kukulska oraz Anna Dereszowska. O działalności SOS Wiosek Dziecięcych opowie Anna Choszcz Sendrowska w poniedziałek w rozmowie "Kuriera Mazowieckiego". Początek o godz. 18:00 ;)Anna Dereszowska OfficialNatalia Kukulska FC

Opublikowany przez TVP3 Warszawa Niedziela, 9 grudnia 2018

Niezwykła witryna świąteczna SOS Wiosek Dziecięcych

??? Wyjątkowa, magiczna i niepowtarzalna!!!Tak można powiedzieć o naszej najnowszej akcji w ramach kampanii #RozjaśnijDzieciomŚwięta. ?A wszystko wydarzyło się 8 grudnia, gdy jedna z witryn przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie zmieniła się w miejsce nietypowego świątecznego spektaklu. W tej niezwykłej akcji wzięły udział nasze wspaniałe ambasadorki SOS Anna Dereszowska Official oraz Natalia Kukulska! Całość została przygotowana we współpracy z Grupą Keino i Olga Zofia Warabida, Centrum IKEA dla Firm oraz firmą SONTE Poland.Jeszcze raz dziękujemy wszystkim, którzy dołączyli do akcji i rozjaśnili dzieciom ten przedświąteczny czas. Jesteście kochani! ❤

Opublikowany przez SOS Wioski Dziecięce Poniedziałek, 10 grudnia 2018

W akcji wzięły udział nasze wspaniałe ambasadorki SOS Anna Dereszowska Official oraz Natalia Kukulska! Całość została przygotowana we współpracy z Grupą Keino i Olga Zofia Warabida, Centrum IKEA dla Firm oraz firmą SONTE Poland.

Do wspólnej pomocy można przyłączyć się przekazując darowiznę  na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych, o czym szczegółowo na stronie www.dziecisos.org.

Już momencik, jeszcze chwilka i Warszawa rozświetli dzieciom święta ❤ Czekamy na Ciebie na ul. Marszłkowskiej 89. Start godz. 16. ???

Opublikowany przez SOS Wioski Dziecięce Sobota, 8 grudnia 2018

CSR SOS Wioski Dziecięce Inne Rozjaśnij Dzieciom Święta Grupa Keino







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek