logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  27.02.2015

Wysokie koszty każdej chwili

Your browser does not support the video tag.


Przyjemność jedzenia kolejnego posiłku – 500 zł, spacer z psem – 120 zł, kłótnia i pogodzenie się – 550 zł… Młoda kobieta mimo ciężkiej choroby stara się żyć normalnie, jednak ponoszone przez nią koszta stale przypominają jej o trudnej sytuacji. W swojej najnowszej kampanii społecznej Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych, wyceniając poszczególne momenty życia, chce pokazać wysokie koszty leków nierefundowanych, branych przez część chorych na nowotwory. W Polsce chorzy na raka często stoją przed wyborem – skorzystać z najnowocześniejszych, bardziej skutecznych, ale płatnych metod leczenia, czy zdać się na te refundowane, ale dające mniejsze szanse na pokonanie choroby – są zdania organizatorzy kampanii. W spocie filmowym wystąpiła ambasadorka kampanii, aktorka teatralna Katarzyna Warnke. Film będzie można zobaczyć na ekranach telewizorów i w mediach społecznościowych.

Inicjatorzy powołują się na opublikowany w ubiegłym roku raport "Choroba nowotworowa – doświadczenia pacjentów", przygotowany na zlecenie Fundacji Społecznej „Ludzie dla Ludzi” i Axa Życie, który pokazuje, że koszty ponoszonego przez pacjentów leczenia mogą wynosić nawet 50 tys. złotych miesięcznie. W wyniku zaistniałej trudnej sytuacji życiowej chorzy często tracą pracę i ubożeją. W badaniu zwraca się także uwagę na dodatkowe koszty, z którymi muszą mierzyć się pacjenci onkologiczni – transport na liczne badania, specjalistyczna dieta, środki opatrunkowe, sprzęt ortopedyczny oraz rehabilitacyjny. Sytuacja rodzi także stres, który negatywnie przekłada się bezpośrednio na efekty leczenia oraz możliwość wyzdrowienia.

Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych powstała w 2010 roku po to, by pomagać chorym w pozyskiwaniu funduszy niezbędnych na leczenie, ale także w docieraniu do rzetelnych informacji o innowacyjnych terapiach i lekach. Spot ma także charakter fundraisingowy i zachęca do przekazania 1% podatku na organizację.

Spot realizowany przez Studio Opus Film, za którego kreację odpowiadał polski oddział agencji reklamowej Young & Rubicam powstał pro bono.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Chwile życia
Czas:
2015.1.13
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Young & Rubicam, Studio Opus Film
Adresaci:
Podatnicy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek