Goodyear zainicjował kampanię „Wyprawka młodego kierowcy” w Wojewódzkich Ośrodkach Ruchu Drogowego w Warszawie. Każdy, kto pomyślnie zda egzamin na prawo jazdy, może odebrać specjalny pakiet na start. Patronat honorowy nad kampanią objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
W broszurze edukacyjnej „Ruszaj w drogę” zebrano najważniejsze porady ekspertów na temat bezpiecznej jazdy, właściwego przygotowania kierowcy i samochodu do drogi, a także w przejrzysty sposób opisano zasady udzielania pierwszej pomocy. Broszura powstała przy współpracy z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Warszawie. Poza nią przygotowano gadżety oraz konkurs, w którym młodzi kierowcy mogą wygrać komplet opon.
Goodyear wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładach produkcyjnych w 22 krajach, zatrudniając 67 tys. pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie