Goodyear zainicjował kampanię „Wyprawka młodego kierowcy” w Wojewódzkich Ośrodkach Ruchu Drogowego w Warszawie. Każdy, kto pomyślnie zda egzamin na prawo jazdy, może odebrać specjalny pakiet na start. Patronat honorowy nad kampanią objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
W broszurze edukacyjnej „Ruszaj w drogę” zebrano najważniejsze porady ekspertów na temat bezpiecznej jazdy, właściwego przygotowania kierowcy i samochodu do drogi, a także w przejrzysty sposób opisano zasady udzielania pierwszej pomocy. Broszura powstała przy współpracy z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Warszawie. Poza nią przygotowano gadżety oraz konkurs, w którym młodzi kierowcy mogą wygrać komplet opon.
Goodyear wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładach produkcyjnych w 22 krajach, zatrudniając 67 tys. pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów