Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach.
Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji Or Yarok, który w przeciągu jednego dnia obejrzało 57 tys. fanów. Case study miał na celu upozorować wypadek tak jakby wydarzył się naprawdę, bo ”nieważne jak straszna jest kampania, ludzie ignorują ją, ponieważ to tylko kampania”. Akcja została skomentowana przez tysiące przerażonych widzów. Ashley pojawiła się powtórnie, aby zapewnić, że video miało być ostrzeżeniem dla wszystkich kierowców korzystających z telefonów komórkowych w czasie jazdy samochodem, co stanowi przyczynę 80% wypadków drogowych. Przedsięwzięciu towarzyszy hasło „Live longer, focus on driving” („Żyj dłużej, skoncentruj się na jeździe”), gdzie live oznacza żyć jak i na żywo, motyw przewodni kampanii.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne