Na konkurs na plakat projektu „Bałtyk – nasze morze”, zorganizowany przez Fundację Nasza Ziemia we współpracy z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, nadeszło 186 prac, z czego 151 spełniało formalne kryteria konkursu i zostało poddane ocenie merytorycznej.
Prace zostały przekazane do pierwszego etapu oceny Jury w składzie:
-
Andrzej Pągowski (artysta grafik, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Kreacja-pro Warszawa
-
Dariusz Zatorski (wieloletni dyrektor kreatywny, reżyser)
-
Lech Kaczoń (Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce)
-
Mariusz Knorowski (Kurator Muzeum Plakatu w Wilanowie)
-
Ireneusz Stankiewicz (Partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej)
-
Sławomir Brzózek (Prezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)
-
Małgorzata Izdebska (Członek Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)
-
Agnieszka Wieczorek (koordynatorka konkursu)
Do drugiego etapu oceny przeszło 52 projekty, z których, podczas posiedzenia plenarnego, Jury pierwsze miejsce (5000 PLN i druk projektu w 6500 egzemplarzach) przyznało pracy Grzegorza Myćki. Dwa wyróżnienia (po 2000 PLN) otrzymali Marcin Harasimowicz i Magdalena Walczak.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie