logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wyniki konkursu na plakat o Bałtyku
08.05.2014
Tematy: Wydarzenia

Wyniki konkursu na plakat o Bałtyku



Na konkurs na plakat projektu „Bałtyk – nasze morze”, zorganizowany przez Fundację Nasza Ziemia we współpracy z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, nadeszło 186 prac, z czego 151 spełniało formalne kryteria konkursu i zostało poddane ocenie merytorycznej.

Prace zostały przekazane do pierwszego etapu oceny Jury w składzie:

  • Andrzej Pągowski (artysta grafik, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Kreacja-pro Warszawa

  • Dariusz Zatorski (wieloletni dyrektor kreatywny, reżyser)

  • Lech Kaczoń (Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce)

  • Mariusz Knorowski (Kurator Muzeum Plakatu w Wilanowie)

  • Ireneusz Stankiewicz (Partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej)

  • Sławomir Brzózek (Prezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)

  • Małgorzata Izdebska (Członek Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)

  • Agnieszka Wieczorek (koordynatorka konkursu)

Do drugiego etapu oceny przeszło 52 projekty, z których, podczas posiedzenia plenarnego, Jury pierwsze miejsce (5000 PLN i druk projektu w 6500 egzemplarzach) przyznało pracy Grzegorza Myćki. Dwa wyróżnienia (po 2000 PLN) otrzymali Marcin Harasimowicz i Magdalena Walczak.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek