Na konkurs na plakat projektu „Bałtyk – nasze morze”, zorganizowany przez Fundację Nasza Ziemia we współpracy z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, nadeszło 186 prac, z czego 151 spełniało formalne kryteria konkursu i zostało poddane ocenie merytorycznej.
Prace zostały przekazane do pierwszego etapu oceny Jury w składzie:
-
Andrzej Pągowski (artysta grafik, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Kreacja-pro Warszawa
-
Dariusz Zatorski (wieloletni dyrektor kreatywny, reżyser)
-
Lech Kaczoń (Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce)
-
Mariusz Knorowski (Kurator Muzeum Plakatu w Wilanowie)
-
Ireneusz Stankiewicz (Partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej)
-
Sławomir Brzózek (Prezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)
-
Małgorzata Izdebska (Członek Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)
-
Agnieszka Wieczorek (koordynatorka konkursu)
Do drugiego etapu oceny przeszło 52 projekty, z których, podczas posiedzenia plenarnego, Jury pierwsze miejsce (5000 PLN i druk projektu w 6500 egzemplarzach) przyznało pracy Grzegorza Myćki. Dwa wyróżnienia (po 2000 PLN) otrzymali Marcin Harasimowicz i Magdalena Walczak.
zobacz także
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!