logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wyniki konkursu na film promujący wschodnią Polskę
25.10.2010
Tematy: Wydarzenia

Wyniki konkursu na film promujący wschodnią Polskę



W serwisie MillionYou.com zakończył się konkurs na najlepszy fil promujący wschodnią Polskę, reklamowaną w wakacyjnej kampanii regionalnej . Jury w skład którego wchodzili przedstawiciele POT, ROT z województw wschodnich, Rada Artystyczna MilllionYou i zaproszeni goście: Tomasz Konecki, reżyser; Mikołaj Łebkowski – operator; Piotr Pluciński – krytyk filmowy, nagrodziło następujące filmy:

I miejsce – 2 500 złotych
„Taka niepokorna suka z Janowa”
; autor: wierzchu; Grzegorz Wierzchowski
Opinia Jury:
Oryginalny film będący surrealistycznym dokumentem, awangardową animacją, nieszablonową reklamą. To połączenie dało błyskotliwy i odkrywczy film. Warsztat twórcy biłgorajskiej suki jest ciekawą metaforą wschodu. Jest miejscem niezwykłym, gdzie powstają rzeczy wyjątkowe, a jednocześnie interesujące dla świata. Doceniamy poczucie humoru autora, który w przebiegły sposób zrealizował postulat obecności zwierząt w filmie.

II miejsce – 1 500 złotych
„„Nakręcony na Wschodzie +”
; autor: ggrzesiek; Grzegorz Grzybek
Opinia Jury:
Spontaniczna duchem i bezpretensjonalna formą reklama. Wschód jest tu jak karuzela. Daje radość, odrywa od ziemi, uwalnia od trosk. Na takiej karuzeli chciałoby się kręcić bez końca. Spodobało się nam że, mimo eksperymentalnych zdjęć, autorowi udało się pokazać kilka realnych miejsc wschodniej Polski. Powstał ciekawy spot a także zakręcona relacja z podróży.

III miejsce – 1 000 złotych
„„Eastern Blues”
; autor: ovcovc; Piotr Olejnik
Opinia Jury:
Animowany teledysk z kowbojami. Przesłanie filmu jest paradoksalne i interesujące: W Polsce prawdziwy western powinien być kręcony na wschodzie. Dobrej jakości autorska muzyka dobrze koresponduje ze sprawnie zrealizowaną animacją. Od mantry „Wyruszaj na wschód bo zachód już znasz” trudno się uwolnić. Widzowie będą wiedzieli co robić…

Nagrodzone filmy będą wykorzystane w dalszych działaniach promujących wschodnią Polskę.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek