logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  02.12.2015

Wyniki 19. edycji konkursu Kreatura



26 listopada br. w Clubie & Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się 19. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Podczas gali przyznano 13 nagród głównych oraz 23 wyróżnienia. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

Jury Kreatury przyznało grand prix MediaCom Warszawa za kampanię Sprite True Teens #prawdajesttaka przygotowaną dla marki Sprite (Coca-Cola Poland). MediaCom Warszawa odebrał również za tę pracę nagrodę w kategorii film – wideo w internecie. W tej samej kategorii nagrodzona została kampania „Organizm w dobrym nastroju” przygotowana przez VML Poland i Task Force Consulting dla Ministerstwa Zdrowia. W kategorii film – TV/kino nagrodę przyznano za pracę „Mikołaj” (NC+) dla studia filmowego Oto.

Agencja TBWA odebrała nagrodę w kategorii prasa za kampanię „To nieprawda, że mężczyźni nie robią nic w domu” przygotowaną dla Amnesty International Polska. Kampania prowadzona pod hasłem „30% ma znaczenie”, przygotowana przez MediaCom Warszawa i McCann Worldgroup dla Kropli Beskidu (Coca-Cola Poland Services) otrzymała Kreaturę w kategorii outdoor/indoor. W kategorii digital – aplikacje mobilne/gry nagrodzona została praca „Mobilne wpłatomaty dla przedsiębiorców” Idea Banku. Bank ten wraz z agencją Brasil zostały również nagrodzone w kategorii kampania za „Można? Można! – z Idea Bankiem”. W kategorii content marketing – branded content Kreaturę otrzymała Fashion Agency Aliganza za „Informal Sounds” przygotowane dla Levi Strauss Poland. Praca „Nowy Volkswagen Passat” autorstwa Timecode otrzymała nagrodę w kategorii techniki – zdjęcia filmowe.

Najlepsza zdaniem jury w kategorii kampania społeczna/CSR – kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych była praca „Zgazu Tanoga” przygotowana przez agencję John Pitcher dla Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W kategorii kampania społeczna/CSR – działania CSR firm i marek Kreaturę otrzymała agencja Roots PR za pracę „Plebiscyt Polacy z werwą” przygotowaną dla PKN Orlen. Agencja Just odebrała nagrodę za kampanię „Żywiec – Krakowska parafraza” prowadzoną dla marki Żywiec (Grupa Żywiec SA).

W tym roku po raz trzeci w historii konkursu przyznano nagrodę w kategorii ambient im. Konrada Świebody. Otrzymała ją agencja K2 za pracę „Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”, którą zrealizowano dla wody Żywiec Zdrój (Żywiec Zdrój). Konkurs Kreatura odbywa się pod egidą „Media & Marketing Polska” i MMP24.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 03.03.2023

    YC x NGO – trwa nabór na konkurs!


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 01.03.2023

    Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty


  • 28.02.2023

    Startuje DOING GOOD – platforma z ofertami pracy zmieniającej świat na lepsze


  • 28.02.2023

    Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek