logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wymarzone spotkanie w bibliotece
17.03.2010
Tematy: Wydarzenia

Wymarzone spotkanie w bibliotece



Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego organizuje konkurs „Spotkajmy się w Bibliotece” na najciekawszą wypowiedź opisującą wymarzone spotkanie w bibliotece: „Marzę o tym, aby spotkać się w mojej bibliotece z ….., żeby …….” Jest on realizowany w ramach kampanii społecznej popularyzującej biblioteki.

Nagrody otrzymają autorzy najlepszych opisów oraz wskazane przez nich biblioteki. Zgłoszenia należy przesyłać do 21 marca po uprzednim zarejestrowaniu się na stronie konkursu www.biblioteki.org/konkursy Wypowiedź powinna opisywać z kim lub z czym uczestnik konkursu chciałby spotkać się w bibliotece, na czym takie spotkanie polegałoby oraz jaka byłaby korzyść z takiego spotkania. Opis powinien zawierać uzasadnienie, a objętość tekstu nie może przekraczać 1500 znaków ze spacjami.

W konkursie zostaną przyznane 3 nagrody oraz 10 wyróżnień. Wyniki zostaną opublikowane 8 kwietnia br.

Zwycięzca konkursu otrzyma laptop HP ProBook 4510s i taką samą nagrodę otrzyma zgłoszona przez niego biblioteka. Zdobywca 2. nagrody – jak i wskazana przez niego biblioteka – otrzyma urządzenie wielofunkcyjne Photosmart Plus i aparat cyfrowy. Nagrodą za zajęcie 3. miejsca – dla uczestnika konkursu i biblioteki – jest drukarka laserowa LaserJet P1006 i aparat cyfrowy. Osoby wyróżnione otrzymają odtwarzacze mp3 i audiobooki, a zgłoszone przez nich biblioteki – zestawy audiobooków.

Konkurs przewiduje także przyznanie dyplomu „Tutaj marzy się o bibliotekach” – dla województwa oraz dla gminy, z których będzie pochodzić najwięcej uczestników konkursu.

Fundatorami nagród są HP Polska, Biblioteka Akustyczna i Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego jest realizatorem Programu Rozwoju Bibliotek, którego celem jest wzmocnienie roli informacyjnej i społecznej publicznych bibliotek gminnych położonych we wszystkich gminach wiejskich, wszystkich gminach miejsko – wiejskich i w małych miastach, których liczba mieszkańców nie przekracza 20 tys. Mieszkańców.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek