logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wyłoniono zwycięzców konkursu na plakat o bezpiecznym internecie
01.02.2012
Tematy: Wydarzenia

Wyłoniono zwycięzców konkursu na plakat o bezpiecznym internecie



Dzisiaj rozstrzygnięto 5. edycję konkursu na plakat „Tworzymy bezpieczny Internet”. Zwycięskie prace zostały wybrane spośród 404 plakatów zgłoszonych do konkursu. Jury, w którego składzie znaleźli się wybitni polscy artyści graficy: Piotr Młodożeniec, Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Stanisław Wieczorek oraz Grzegorz Adach, główne nagrody przyznało Piotrowi Karskiemu z Warszawy, Małgorzacie Perkowskiej z Gdyni oraz Krzysztofowi Bagińskiemu z Trzebiatowa. Wyróżnieniami zostali uhonorowani Marzena Mikołowska z Łap, Anna Żukowska-Żyśko z Lublina oraz Aliaksandra Kaptsevich ze Szczecina. Dodatkowe, specjalne Nagrody Dyrektora NASK otrzymały prace Małgorzaty Perkowskiej z Gdyni i Pawła Dadoka z Górek Wielkich. 

Ponad 200 wybranych prac można oglądać na wystawie w Muzeum Plakatu w Wilanowie do 5 lutego, a te autorstwa zwycięzców – już niedługo – również na billboardach czy przystankach komunikacji
w wielu polskich miastach. Kuratorem wystawy jest Maria Kurpik, jedocześnie kurator Muzeum Plakatu  Wilanowie.

Celem akcji, organizowanej przez instytut badawczy NASK oraz agencję reklamową Adah Advertising, jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem bezpieczeństwa najmłodszych w Internecie.

– Od lat staramy się zwracać uwagę rodziców i opiekunów na problem bezpiecznego korzystania przez najmłodszych z Internetu. Tym razem chcemy komunikować się za pomocą artystycznych środków wyrazu. Stąd inicjatywa konkursu i odwołania się do wrażliwości młodych artystów. Efekty tego przedsięwzięcia przerosły nasze oczekiwania. Zarówno ilość jak i poziom prac wskazują, że dokonaliśmy dobrego wyboru. Liczymy, iż dzięki pomocy i życzliwości partnerów i sponsorów uda nam się zaprezentować najlepsze plakaty także poza murami gościnnego Muzeum Plakatu, tak aby ten jakże ważny przekaz trafił do jak najszerszej grupy odbiorców. – powiedział Marcin Bochenek, Dyrektor Projektów Strategicznych z NASK.

Konkurs to jeden z elementów działalności NASK na rzecz budowy bezpiecznego Internetu. Wspólnie z Fundacją Dzieci Niczyje realizowany jest również program Komisji Europejskiej „Safer Internet”.

Konkurs swoim patronatem objęła małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek