────── 18.05.2017
Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Wyłanczanie prądu i gaszenie telewizora
Ta kampania udowodniła, że prof. Bralczyk może reklamować praktycznie wszystko. Kampania Ministerstwa Środowiska „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie” to także dowód na to, że pikantny humor mogą być podany w elegancki sposób, a na jednym ogniu można upiec dwie pieczenie. Nawet tak różne jak ekologia i poprawna polszczyzna. W kampanii wziął udział również prof. Lew Starowicz i w ten sposób spoty, który mogły być po prostu kolejnym nudnym instruktażem, że należy wyłączyć niepotrzebne domowe urządzenia, stała się ciekawą potyczką słowną o relacjach między ludźmi i ich sporach odnoszących się tak do życia „łóżkowego”, jak i kwestii językowych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem