logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wyjątkowy kalendarz na czterech łapach
06.12.2018
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Inne

Wyjątkowy kalendarz na czterech łapach



Mokry nos i oczy jak węgielki oraz merdający ogon w pakiecie – to najczęściej widzą pracownicy Fundacji dla szczeniąt Judyta, kiedy patrzą na swoich podopiecznych. I chociaż każdy z psów pod ich opieką jest wyjątkowy i niesamowity, to aż trudno uwierzyć, że nikt jeszcze nie dał im domu pełnego miłości i szczęścia. Aby pomóc tym najbardziej potrzebującym i samotnym psiakom, marka Beko stworzyła kalendarz, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc Fundacji dla szczeniąt Judyta.

W Fundacji dla szczeniąt Judyta są  psy po przejściach i po wypadkach, takie jak mały Fijo, którego pracownicy uratowali po tragicznym pobiciu. Są takie z niepełnosprawnościami, których pracownicy pieszczotliwie nazywają „niepełnosprytkami” i maluchy które dopiero co rozpoczęły przygodę na świecie – niestety od razu samotnie. Fundacja nie przechodzi koło tych psich dzieci obojętnie, a jej pracownicy marzą, aby każdy z maluchów znalazł w końcu prawdziwy dom. To właśnie z myślą o nich powstał jedyny w swoim rodzaju, noworoczny kalendarz Beko tworzony we współpracy z Fundacją dla szczeniąt Judyta.

Każda złotówka z kalendarza zamienia się w kawałek posłania, miskę karmy czy umówioną wizytę u weterynarza. Kupując ten wyjątkowy zbiór zdjęć psiaków przedstawionych w codziennych sytuacjach możesz bez trudu wyobrazić sobie jak piękne byłoby życie, gdyby w Twoim domu zamieszkał kudłaty przyjaciel. To także prawdziwa gratka dla wielbicieli czworonogów i możliwość wsparcia Fundacji, która na co dzień szuka im kochających rodzin, ale co najważniejsze ratuje ich zdrowie i życie.

Uwaga! Dziś Mikołajki. Mikołajki Fundacyjno Judytowe bo i szczeniaki i Judytowo potrzebują cegiełki. Obecnie pod opieką…

Opublikowany przez Fundacja dla Szczeniąt Judyta Czwartek, 6 grudnia 2018

W Beko nie zapominamy o tym, że dom to nie tylko ludzie, bo czujemy się odpowiedzialni zarówno za właścicieli zwierząt, jak i same czworonogi. Z Fundacją dla szczeniaków Judyta połączył nas wspólny cel i przekonanie, że każdy pies powinien mieć kochającą rodzinę. To wyjątkowe miejsce nie tylko znajduje domy dla swoich małych podopiecznych, ale bardzo często ratuje ich zdrowie i życie. Fundacja daje im nadzieje na lepsze jutro, a my chcemy być częścią tego ważnego procesu – mówi Michał Grzeliński, Beko Marketing Director East Europe.

Kalendarz stworzony przez Beko zachęca do adopcji psiaków i wsparcia psich maluchów w każdy możliwy sposób. Kalendarz można zakupić poprzez portal Allegro Charytatywni, a cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na potrzeby Fundacji, w tym na budowę większego domu tymczasowego ze specjalnym oddziałem dla psów niepełnosprawnych – Judytowo.

Więcej szczegóły dotyczących akcji znajdziecie pod linkiem: https://www.beko.pl/lp-pupil/

Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, suszarki automatyczne czy kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).

CSR Beko Allegro Charytatywni Fundacja dla szczeniąt Judyta


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Inne
Kraje:
Polska





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek