logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Wygrywaj, śnij, zmieniaj, decyduj”
16.10.2013
Tematy: Kampanie, Belgia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

„Wygrywaj, śnij, zmieniaj, decyduj”

Your browser does not support the video tag.


"Rozpoczynaj – kończ, wygrywaj – przegrywaj, śnij – przebudź się, spojrzyj z daleka – przyjrzyj się z bliska, zmieniaj – pozostań sobą, kochaj – nienawidź, wybaczaj –  nie zapominaj". Przekaz kampanii zamknięty jest w hasłowo skonstruowanych przeciwieństwach.

Parlament Europejski rozpoczął wizerunkowo-informacyjną kampanię zatytułowaną "Act. React. Impact" („Działaj. Reaguj. Decyduj”), której celem jest zachęcenie do udziału w przyszłorocznych wyborach poprzez uświadomienie Europejczykom siły jaką posiada każdy z osobna, by wpływać na kształt Europy i tym samym na kształt otaczającej rzeczywistości. Projekt, wykorzystując okoliczności poszerzenia kompetencji PE (m.in. decydowanie o wyborze szefa Komisji Europejskiej), jest również próbą budowania pozytywnego, świeżego wizerunku instytucji.

Hasła dopełniają przedstawione w spocie reklamowym migawki z ważnych wydarzeń i istotnych problemów, zarówno historycznych jak i aktualnych, Europy i świata poprzeplatanych ujęciami znaczących momentów prywatnego życia.

Jednolita kampania PE prowadzona będzie w 28 krajach UE przez rok. Składa się z czterech faz, z których pierwsza, opisywana w tym tekście, ma na celu przedstawienie nowego wizerunku PE, druga poświęcona jest promocji działań w 5 kluczowych obszarach: gospodarki, zatrudnienia, poprawy jakości życia, polityki finansowej oraz pozycji UE w świecie, trzecia, będąca głównym elementem, skoncentruje się na samych wyborach, natomiast ostatnia, odbywająca się już po wyborach, odnosić się będzie do konkretnych działaniach PE, w tym do inauguracji nowej Komisji Europejskiej.

Jak podały media, budżet kampanii wynosi 16 mln euro.

Marta Reutt



Nazwa kampanii:
Act. React. Impact
Czas:
2013.9.5
Nadawca:
Parlament Europejski
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy
Adresaci:
Obywatele UE





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek