logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Wygibasy w warzywniaku
10.02.2010
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Wygibasy w warzywniaku



Dwa radosne spoty pobudzają do tańca i rytmicznego wyginania wzorem występujących w nich bohaterów. Dział warzywny w sklepie spożywczym, pralnia, park miejski – to niektóre z wielu miejsc, w których ludzie mogą zadbać o swoje stawy, stosując najlepsze, dostępne bez recepty lekarstwo – ruch. Z przymrużeniem oka o dobroczynnym wpływie codziennej aktywności fizycznej przypomina stworzona przez Arthritis Foundation i Ad Council kampania, przeprowadzona w lutym w Stanach Zjednoczonych.

Drugą, obok stworzonych przez agencję Y&R spotów reklamowych formą przekazu są plakaty, na których umieszczona została krótka informacja: "Pozostawanie aktywnym i zrzucanie wagi to dwa sposoby walki z bólem stawów. Każdy zrzucony 1 funt to 4 funty nacisku mniej na każde kolano". W świetle danych statystycznych działającej od 1948 roku Fundacji Artretyzmu, co piąty mieszkaniec USA cierpi na tą przypadłość. Przewiduje się, że przy utrzymującej się tendencji w 2030 roku liczba osób z zapaleniem stawów wzrośnie z 46 do 67 milionów. Najczęstsza natomiast odmiana artretyzmu – choroba zwyrodnieniowa stawów – dotyczy blisko 27 milionów Amerykanów.

Kampania ma na celu uświadomienie zarówno chorującym na artretyzm, jak i osobom zagrożonym tym schorzeniem, że nawet proste ćwiczenia oraz szeroko rozumiany ruch są najbardziej skutecznym środkiem zapobiegania dolegliwościom bólowym związanym z chorobą.

Twórcy kampanii zachęcają do odwiedzenia strony internetowej akcji www.fightarthritispain.org, która jest źródłem wielu informacji na temat schorzenia oraz współtworzy sieć kontaktów dla borykających się z artretyzmem. Ci, dla których spoty telewizyjne stanowią za małą inspirację do aktywności fizycznej, mogą za jej pośrednictwem zaopatrzyć się także w broszury z przykładowymi ćwiczeniami.
E. Janota








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek