logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wydłubywanie robaków spod skóry…
29.04.2008
Tematy: Kreacje / printy

Wydłubywanie robaków spod skóry…

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Metaamfetamina to największy obecnie problem, w kwestii uzależnień, w USA. Wzrost spożycia tego narkotyku wynosi 90% w ostatnim roku w stosunku do poprzedniego. Narkotyk ten jest obecnie większym problemem niż marihuana i kokaina razem. „Meth. Not even once” jest długofalowym i zakrojonym na szerokąa skalę programem powstałym w odpowiedzi na te dane. Jego celem jest zapobieganie pierwszemu kontaktowi z metaamfetaminą – przestrzega przed użyciem go choćby jeden raz.

Program jest inicjatywą bussinesmana z Montany – Thomasa M. Siebela. Zainaugurował go w 2005 roku.

Wielokrotnie nagradzana kampania, bazująca na szczegółowych badaniach młodzieży, wykazała wysoką efektywność (m.in. spadek przestępczości spowodowanej zażyciem narkotyku o 62%) i rozprzestrzeniła się na 4 kolejne stany – Arizonę, Idaho, Illinois i Wyoming. Nośniki reklamowe kampanii – telewizja, radio, prasa, internet.

Reżyserem spotów reklamowych jest Alejandro Gonzalez Inarritu – autor m.in. filmów „Amores Perros” czy „Babel”.

Opinia nt. kampanii i przykłady reklam tv: Rzeczy nie do pomyślenia stają się normą








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek