logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc społeczna
   ──────  01.12.2009

Wydatki małego człowieka

Your browser does not support the video tag.


Po raz szósty trwa kampania "Grunt to rodzina" realizowana na rzecz rodzinnych domów dziecka. Celem kampanii jest popularyzacja rodzinnych domów dziecka oraz zbiórka pieniędzy na Fundusz Edukacyjny dla tych domów. Badania wskazują, że 76% dzieci trafiających do rodzinnych domów dziecka ma niższe szanse edukacyjne od swoich rówieśników. Z pieniędzy zebranych w czasie akcji finansowane są m.in. zajęcia edukacyjne, językowe, sportowe i artystyczne, zajęcia z logopedami i psychologami oraz wyjazdy edukacyjne.

Dzięki zeszłorocznej kampanii z pomocy skorzystało 920 dzieci z rodzinnych domów dziecka z całej Polski.

Według danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej prawie 100 tysięcy dzieci wychowuje się w Polsce poza rodziną, z czego niecałe 3% mieszka w domach rodzinnych. Fundacja Świętego Mikołaja, która organizuje kampanię, zwraca uwagę, że rodzin decydujących się na założenie rodzinnego domu dziecka wciąż jest za mało. Przyczyną tej sytuacji są przede wszystkim nadmiar biurokracji i brak środków finansowych. Wydłuża się także średni czas regulacji prawnej osieroconego dziecka. Obecny stan mogą zmienić m.in. zmiany w prawie, które są szansą zarówno dla dzieci jak i rodziców zastępczych.

Fundusz Edukacyjny można wesprzeć wysyłając charytatywny sms o treści 'Pomoc’ na nr 7545, wpłacając dowolna kwotę na konto kampanii, biorąc udział w licytacjach – na antenie Programu 3 Polskiego Radia i w serwisie swistak.pl, kupując płytę "Idą Święta" wydaną przez radiową Trójkę lub udzielając wsparcia finansowego na portalu siepomaga.pl

Akcja trwa do 10 stycznia.

Wsparcia finansowego kampanii udziela Urząd m. st. Warszawy, Canal+, Kontekst HR, VGI. Badania do kampanii prowadzi MillwardBrown SMG/KRC. Za kreację reklam drukowanych odpowiada firma Nowy Design, a w tworzeniu reklam telewizyjnych i radiowych udział wzięli Krzysztof Kokoryn, Wojciech Kliczka, Bester Quartet, Franciszek Pieczka, Studio Zet, Radio Kraków, Przemysław Jaworski, Yakumama Film i studio The Chimney Pot.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Grunt to rodzina
Czas:
2009.11.27 - 2010.1.10
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Świętego Mikołaja
Media:
Telewizja, radio, outdoor, prasa, internet
Wykonawca:
Fundacja Świętego Mikołaja
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe (25+), w szczególności mieszkańcy dużych miast
Hasło kampani:
Pomóż rodzinnym domom dziecka.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek