Po raz czwarty przyznano Chamlety – nagrody za najgorsze reklamy tego roku. Jury wybierało spośród blisko 400 zgłoszeń przesłanych przez internautów. Festiwal organizuje Zakład Projektowania Komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
W kategorii reklama społeczno-polityczna antynagrodę otrzymała kampania „Zespół Downa. Zrozum i daj mi żyć”. Jedno z haseł kampanii brzmiało „Zespół Downa to plama na koszuli, której nie możesz sprać” co wzbudziło duże kontrowersje, także wśród zaangażowanych w działalność na rzecz osób z zespołem Downa.
W kategorii reklama telewizyjna zwyciężyła kampania promująca studia w Społecznej Akademii Nauk, w której wystąpił Mariusz Pudzianowski. Kampanię „Szkoła pokera z Joanną Krupą”, reklamująca serwis hazardowy Betsson.com, nagrodzono w kategorii Internet. W kategorii design Chamleta otrzymała reklama sieci Biedronka pod hasłem „My, Polacy, tak mamy”, a w kategorii Druk billboardy stowarzyszenia zrzeszającego handlowców i przedsiębiorców z centrum budowlanego przy ul. Rusałka pod hasłem „Nie daj się gruchać. Kupuj u swoich”.
Więcej o konkursie Chamlety można przeczytać tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
03.03.2023
YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski