Po raz czwarty przyznano Chamlety – nagrody za najgorsze reklamy tego roku. Jury wybierało spośród blisko 400 zgłoszeń przesłanych przez internautów. Festiwal organizuje Zakład Projektowania Komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
W kategorii reklama społeczno-polityczna antynagrodę otrzymała kampania „Zespół Downa. Zrozum i daj mi żyć”. Jedno z haseł kampanii brzmiało „Zespół Downa to plama na koszuli, której nie możesz sprać” co wzbudziło duże kontrowersje, także wśród zaangażowanych w działalność na rzecz osób z zespołem Downa.
W kategorii reklama telewizyjna zwyciężyła kampania promująca studia w Społecznej Akademii Nauk, w której wystąpił Mariusz Pudzianowski. Kampanię „Szkoła pokera z Joanną Krupą”, reklamująca serwis hazardowy Betsson.com, nagrodzono w kategorii Internet. W kategorii design Chamleta otrzymała reklama sieci Biedronka pod hasłem „My, Polacy, tak mamy”, a w kategorii Druk billboardy stowarzyszenia zrzeszającego handlowców i przedsiębiorców z centrum budowlanego przy ul. Rusałka pod hasłem „Nie daj się gruchać. Kupuj u swoich”.
Więcej o konkursie Chamlety można przeczytać tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025