Pracownicy Eurobanku wyznaczyli sobie ciekawe zadanie: przemierzyć długość równika, czyli 40 075 km. Cel był nie tylko sportowy. Po pokonaniu wyznaczonego dystansu, bank przekazał pieniądze na realizacje marzeń chorych dzieci.
Akcja CSR nosi nazwę „Our People Round The World”. Polega na tym, że pracownicy banku zobowiązali się, że „zbiorą kilometry” w cztery tygodnie, uprawiając dowolną dyscyplinę sportową związana z pokonywaniem dystansu. Jeśli uda się tego dokonać, to bank miał przekazać fundacji Mam marzenie 1 złoty za 1 pokonany kilometr.
Akcja dobiegła końca i okazało się, że zaangażowani pracownicy przekroczyli wyznaczony dystans, bowiem pokonali 55 412 km. A zatem fundacja, która realizuje marzenia chorych dzieci, otrzyma 55 412 zł. W akcję włączyło się 505 osób zatrudnionych w Eurobanku, którzy średnio pokonali dystans 110 km.
Szczegóły na temat akcji znajdują się na stronie www.ourpeople.pl.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

