logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wtyczki przypomną o dobrych zakupach
10.02.2016
Tematy: Wydarzenia

Wtyczki przypomną o dobrych zakupach



FaniMani.pl wprowadza rozszerzenia do przeglądarek (Mozilla Firefox, Internet Explorer i Google Chrome), które przypomną o możliwości o wspierania organizacji przy okazji robienia zakupów w sklepach internetowych.

Po zainstalowaniu, w trakcie robienia zakupów na stronie e-sklepu, który jest partnerem FaniMani – wtyczka wyświetla w prawym górnym rogu ekranu komunikat, przypominający o możliwości wsparcia dowolnego celu charytatywnego. Po kliknięciu przycisku „Wspieram” następuje automatyczne przekierowaniena FaniMani.pl, gdzie można wybrać organizację, która ma otrzymać część wartości transakcji, następnie klikając „Przejdź do sklepu” kupujący wraca do dokonywanych zakupów.

Aby skorzystać z tej możliwości, należy wejść na stronę www, kliknąć w ikonę przeglądarki, z której korzystasz i zainstalować rozszerzenie.

FaniMani.pl to serwis umożliwiający pomaganie wybranym organizacjom społecznym przy okazji zakupóww internecie. Zarejestrowane podmioty otrzymują darowizny za każdym razem, gdy użytkownik robiący zakupy online przez FaniMani.pl, wskaże wybraną organizację jako cel, który chce aktualnie wesprzeć. Zakupy za pomocą serwisu robi sięw standardowy sposób i płaci się tyle co zawsze, a do organizacji trafia kilka procent wartości zakupów. Klient nie płaci więcej – wygenerowana darowizna pochodzi z budżetu marketingowego danego sklepu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek