logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  21.06.2011

Wszystko byłoby OK, gdyby nie kac

Your browser does not support the video tag.


Zaspany chłopiec szykuje się rano do szkoły, zmęczony mężczyzna próbuje przezwyciężyć kaca po wczorajszej imprezie. Obaj myślą podobnie: "Wstałem rano, umyłem się, coś zjadłem. W końcu doszedłem do siebie… Wychodzę do pracy, uważam na drogę, znam ją na pamięć. Nie śpieszę się, wszystko jest ok." Aż do wypadku. – Twój kac może kosztować czyjeś życie – takim hasłem kończy się spot kampanii "Nie jedź na kacu. Włącz myślenie". Kampania wystartowała dzisiaj.

Prawie 80 % nietrzeźwych kierowców to osoby będące na kacu – wynika z badań TNS OBOP i właśnie do tego faktu odnosi się pomysł na scenariusz najnowszej kampanii społecznej Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem kampanii jest uświadomienie kierowcom istotnych faktów dotyczących reakcji ludzkiego organizmu na alkohol i czasu jaki potrzebny jest człowiekowi aby naprawdę wytrzeźwieć.

W powszechnej opinii pokutują mity, że nawet po hucznej imprezie, gdy następnego dnia rano weźmie się prysznic, wypije mocną kawę, zje pożywne śniadanie oraz nie ma się bólu głowy, to można bezpiecznie prowadzić auto. Tymczasem statystyki policyjne wyraźnie temu przeczą; większość wypadków z udziałem osób nietrzeźwych ma miejsce w weekendy, do południa, gdy sprawcy nie pili alkoholu przed jazdą.

W kampanii zostanie wykorzystana strona profilu społecznościowego NIE JEŻDZĘ NA KACU, przygotowana z myślą o zaangażowaniu wszystkich grup społecznych, których problem nietrzeźwych kierowców dotyczy, m.in. pasażerów i świadków niebezpiecznych zachowań kierowców. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie internetowej: niejedznakacu.pl.

 

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie
Czas:
2011.6.21 - 2011.8.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Media:
Telewizja, radio, outdoor, ambient
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej, Zielony Pomidor
Adresaci:
Ogół kierowców, pasażerowie
Hasło kampani:
Twój kac może kosztować czyjeś życie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek