Dlaczego w sieci brakuje naszych bliskich? Edukacja międzypokoleniowa i przekazywanie umiejętności cyfrowych to idea nowej akcji UPC „e-Aktywacja: Wszystkie pokolenia w Internecie!”, którą wspierają aktorka Teresa Lipowska, absolwentka kursów Akademii e-Seniora, organizowanych przez UPC, oraz prezenter Olivier Janiak. Firma zachęca młodych ludzi do dzielenia się wiedzą ze starszym pokoleniem i zaprasza seniorów do sieci, a także zwraca uwagę na możliwość zbliżania i łączenia ludzi w różnym wieku.
– Nauka na kursie Akademii e-Seniora była dla mnie naprawdę cennym doświadczeniem i sprawiła mi ogromną przyjemność. Jeszcze rok temu nie korzystałam z komputera i internetu. Wydawało mi się, że nie jest mi to do niczego potrzebne. Okazało się jednak, że bardzo się myliłam. Internet to naprawdę ogromne możliwości i duża wygoda. Nie warto z tego rezygnować! Ja sama, odkąd nauczyłam się korzystać z internetu, już nie wyobrażam sobie bez niego życia, planuję wakacje, wysyłam zdjęcia oraz odbieram scenariusz mailem. Gorąco zachęcam wszystkich do nauki i odkrywania internetu. Naprawdę wiele można przy tym zyskać. – powiedziała Teresa Lipowska.
W ramach „e-Aktywacji” organizatorzy chcą przekonać młodych ludzi, aby otworzyli się na starsze pokolenie, wyszli do osób dojrzałych z propozycją wspólnej nauki i podzielili się z nimi kompetencjami cyfrowymi. Pomóc może w tym poradnik udostępniono na Facebooku, gdzie powstała strona Akademii e-Seniora.
– Nie wyobrażamy sobie świata bez internetu, ani internetu bez dojrzałości. Przekonanie mamy czy babci do nauki korzystania z sieci może być dużym wyzwaniem. Warto je jednak podjąć i chcemy w tym pomóc, stąd pomysł na akcję oraz przewodnik dla młodych. Aktywna obecność w sieci rozwija i przedłuża młodość.”– mówi Patrycja Gołos, Dyrektor działu Komunikacji i Public Affairs UPC Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi