logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wszyscy przeciwko wszystkim
08.03.2009
Tematy: Kampanie, Portugalia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Wolontariat

Wszyscy przeciwko wszystkim

Your browser does not support the video tag.


W marcu br. w Portugalii wyemitowano animowany spot obrazujący kompletną masakrę – permanentną walkę każdego z każdym. Bez litości i bez wytchnienia. Opublikowany w 2008 roku raport Amnesty International pokazuje, że w roku poprzednim w 81 krajach odnotowano przypadki torturowania oraz innego niehumanitarnego traktowania ludzi. W 24 krajach skazano na śmierć i stracono 1252 osób. Co najmniej 23 kraje dyskryminują prawa kobiet, 15 prawa migrantów, a 14 mniejszości narodowe.

Wszyscy walczą przeciwko wszystkim. Na przestrzeni wieków wojny na morzu, lądzie i w powietrzu pochłaniają dziesiątki ofiar. Zmieniają się metody walki, broń oraz miejsca konfliktów ale rezultat pozostaje ten sam – śmierć niewinnych ludzi. "Wszyscy przeciwko wszystkim. Ktoś musi stanąć po ich stronie" – takim hasłem portugalska filia Amnesty International przypomina o ofiarach wojen. Czarno-biały spot telewizyjny przedstawia walki ludzi z różnych okresów historii, odgłosy strzałów, okrzyki i rozbryzgującą się krew. Twórcza animacja w interesujący sposób promuje zarówno prawa człowieka, jak i wolontariat.
K. Szmigielska



Nazwa kampanii:
Everybody is against everybody
Czas:
2009.3.3 - 2009.3.20
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Internet
Wykonawca:
Leo Burnett Lisbon
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, szczególnie młode osoby
Hasło kampani:
Everybody is against everybody. Somebody has to be for them.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek