Izraelska kampania o złu, który czai się… w domu.
Dla wielu kobiet niebezpieczeństwo nie znajduje się wcale na zewnątrz.
Niewiele osób wie, że do przemocy wobec kobiet dochodzi w około 85-90% przypadków w miejscach, które są im dobrze znane. Duża część tej statystyki dotyczy ich własnych mieszkań bądź mieszkań ich partnerów. Dla tych kobiet dom nie kojarzy się z bezpiecznym miejscem. Wręcz przeciwnie.
Izraelska organizacja pozarządowa No2Violence postanowiła przypomnieć ten smutny fakt. Z pomocą lokalnej filii sieciowej agencji Grey Global Group przygotowała serię layoutów prasowych, które przewrotnie przypominają o towarzyszącym kobietom strachu, przy każdym ich powrocie do domu. Na pierwszy rzut oka przedstawione zdjęcia wydają się niewinne, lecz przyglądając się im odczuwamy pewien niepokój i napięcie związane z tym co za chwilę może się wydarzyć. Autorzy kampanii dążyli do tego, by takie właśnie emocje, chociaż przez chwilę, stały się udziałem odbiorcy. Emocje, które dla pewnej grupy kobiet są codziennością.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii