logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wszędzie dobrze, byle nie w domu
03.07.2008
Tematy: Kampanie, Chiny, Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Wszędzie dobrze, byle nie w domu



Chińska kampania, której trzeba się przyjrzeć z uwagą by dostrzec jej sedno. W lutym br. agencja DDB z Szanghaju przeprowadziła kampanię dla Chińskiej Organizacji Na Rzecz Walki Z Przemocą Domową pokazującą, że nawet najniebezpieczniejsze – wydawałoby się – sytuacje, ryzykowne dla życia człowieka, mogą być bardziej bezpieczne niż przebywanie w swoim domu (To him/her, being here feels safer than home). Zestawienie nocnych brutalnych walk na ulicy oraz pustkowia ze wściekłymi głodnymi wilkami z domem, który "oferuje" jeszcze mocniejsze przeżycia może być wstrząsające. Tak jak i widok małych samotnych dzieci przebywających w tych miejscach.

Kampania miała na celu wypromowanie infolinii, pod którą można zgłaszać przypadki przemocy domowej (doświadczonej lub widzianej) oraz zasięgnąć pomocy, gdy jest się jej ofiarą.



Nazwa kampanii:
Wolves/Mob
Czas:
2008.2.1 - 2008.2.20
Nadawca:
China Organization Against Domestic Violence
Media:
Plakaty w środkch komunikacji miejskiej
Wykonawca:
DDB (China)
Adresaci:
Osoby dorosły, świadkowie i ofiary przemocy domowej,
Hasło kampani:
To him/her, being here feels safer than home





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek