Wszędzie dobrze, byle nie w domu
Chińska kampania, której trzeba się przyjrzeć z uwagą by dostrzec jej sedno. W lutym br. agencja DDB z Szanghaju przeprowadziła kampanię dla Chińskiej Organizacji Na Rzecz Walki Z Przemocą Domową pokazującą, że nawet najniebezpieczniejsze – wydawałoby się – sytuacje, ryzykowne dla życia człowieka, mogą być bardziej bezpieczne niż przebywanie w swoim domu (To him/her, being here feels safer than home). Zestawienie nocnych brutalnych walk na ulicy oraz pustkowia ze wściekłymi głodnymi wilkami z domem, który "oferuje" jeszcze mocniejsze przeżycia może być wstrząsające. Tak jak i widok małych samotnych dzieci przebywających w tych miejscach.
Kampania miała na celu wypromowanie infolinii, pod którą można zgłaszać przypadki przemocy domowej (doświadczonej lub widzianej) oraz zasięgnąć pomocy, gdy jest się jej ofiarą.
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście