logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Sojowe zestawienie kampanii promujących wegetarianizm

Wściekła kiełbaska stawia opór

Your browser does not support the video tag.

Młody mężczyzna podnosi do ust kiełbaskę i słyszy od niej – Nie robiłbym tego, gdybym był Tobą, synku. Jestem przetworzonym mięsem, no wiesz, wieprzowina, kurczak, kości, o reszcie prawdopodobnie nie chcesz wiedzieć. Monolog się rozkręca, a Pan Kiełbasa opowiada, w jak paskudnych warunkach były trzymane zwierzęta, z których jest zrobiony. Kiedy mimo wszystko chłopak zatapia w kiełbasce zęby, ukazują się realistyczne obrazy dantejskich scen sfilmowanych w oborach, ubojniach i rzeźniach. „Gdyby fast food umiał mówić, z pewnością byś go wysłuchał. Zostań wegetarianinem” – głosi hasło kampanii. Amerykańska organizacja Mercy for Animals zwraca w ten kreatywny sposób uwagę na proces produkcji produktów mięsnych od narodzin zwierzęcia do finalnego przetworzenia w rzeźni, chcąc przekazać odbiorcom, że apetycznie wyglądające mięsne danie to tak naprawdę niezdrowy zlepek cierpienia, tłuszczu i chemii.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek