Mikroskop, niczym automat, działa tylko po wrzuceniu monety. Instytut Curie obchodzi w tym roku jubileusz 100 lecia istnienia i z tej okazji powstała kampania mająca na celu zebranie funduszy na kontynuowanie badań nad rakiem. Zarówno plakat, jak i film, bazują na tej samej idei – mikroskop, pod którym widać dzielące się komórki ma wmontowaną skrzynkę, do której trzeba wrzucać monety. Bez monet – obraz znika.
Rak jest pierwszą przyczyną zgonów we Francji, a fundusze od darczyńców przyspieszają postęp w dziedzinie walki z chorobą. Instytut Curie apeluje o pomoc finansową, przypominając, że każdy grosz się liczy. Przekaz wzmacnia informacje, że Instytut jest pierwszym we Francji ośrodkiem badań nad rakiem.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją
-
17.02.2023
Jak mówić o depresji? Zapraszamy na dyskusję z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją
-
16.02.2023
Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki