Mikroskop, niczym automat, działa tylko po wrzuceniu monety. Instytut Curie obchodzi w tym roku jubileusz 100 lecia istnienia i z tej okazji powstała kampania mająca na celu zebranie funduszy na kontynuowanie badań nad rakiem. Zarówno plakat, jak i film, bazują na tej samej idei – mikroskop, pod którym widać dzielące się komórki ma wmontowaną skrzynkę, do której trzeba wrzucać monety. Bez monet – obraz znika.
Rak jest pierwszą przyczyną zgonów we Francji, a fundusze od darczyńców przyspieszają postęp w dziedzinie walki z chorobą. Instytut Curie apeluje o pomoc finansową, przypominając, że każdy grosz się liczy. Przekaz wzmacnia informacje, że Instytut jest pierwszym we Francji ośrodkiem badań nad rakiem.
M. Kryńska
zobacz także
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
28.05.2025slider
Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych