Technikę street artu doceniono w reklamie społecznej. Przykładem jest kampania "Don’t step into danger" zrealizowana przez Radę Miasta Auckland w Nowej Zelandii, we współpracy z tamtejszym oddziałem Ogilvy. Trójwymiarowe w technice rysowania reklamy, namalowane na chodnikach, ilustrowały fragmenty rozdartego chodnika, spod którego wydostawał się rekin, pływała gorąca lawa i wiły się węże. Na pewno nieprzyjemnie byłoby tam stanąć w realnej sytuacji takiego zagrożenia.
Kampania nakłaniająca do zachowania ostrożności na drodze kierowana była do pieszych i informowała o wysokich statystykach wypadków drogowych z udziałem przechodniów.
Nazwa kampanii:
Don't step into danger
Czas:
2008.11.1 - 2008.11.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Auckland City Council
Media:
Ambient
Wykonawca:
Ogilvy
Adresaci:
Mieszkańcy Auckland, piesi
Hasło kampani:
A quarter of those killed or seriously injured in crashes in Auckland city are pedestrians; In Auckland city, over 70% of road crashes involving pedestrians occur on main roads; Over 900 pedestrians were injured on Auckland city roads in the past five years.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju