Chłopiec z zapałem gromadzi najróżniejsze przedmioty, które potem składuje w namiocie w ogródku. W końcu jego mama postanawia rozwiązać zagadkę jego nietypowego zachowania.
Spot „What are you glad to give?” („Co z przyjemnością oddasz?”) został stworzony dla amerykańskiej firmy Glad, specjalizującej się w produkcji worków na śmieci i opakowań na żywność. Ma zachęcić ludzi do dobroczynności, a konkretnie do dzielenia się rzeczami, które już nie są potrzebne właścicielom. Glad to give nie jest akcją jednorazową, a twarzą jej poprzednich odsłon była Katie Holmes. Jako producent worków Glad oferuje za darmo swoje produkty, o ile posłużą do szczytnych celów – czyli pakowania w nie rzeczy przeznaczanych na cele charytatywne. Przy tym duży nacisk kładzie na szerzenie samej idei dobroczynności i zachęcanie zwykłych ludzi do niesienia pomocy innym.
Milena Molęda
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku