logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Woreczki na drobne w samolotach easyJet
28.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Woreczki na drobne w samolotach easyJet



Brytyjska linia lotnicza easyJet oraz UNICEF rozpoczynają wspólną inicjatywę Change for Good. Projekt będzie realizowany w całej ogólnoeuropejskiej sieci easyJet w szczycie sezonów letniego i zimowego. Liniami podróżuje około 55 milionów pasażerów, podróżujących na pokładach 200 samolotów przewoźnika w 30 krajach.

Począwszy od 2 lipca 2012, wszyscy pasażerowie linii easyJet będą mogli dokonać dobrowolnej darowizny na rzecz UNICEF. W tym celu na pokładach samolotów zostaną umieszczone woreczki, do których każdy z podróżujących będzie mógł wrzucić dowolną kwotę pieniężną. Zebrane pieniądze zostaną przekazane na sfinansowanie inicjatyw pomocy dla dzieci – między innymi na szczepienia przeciwko odrze czy polio oraz na dostawy moskitier, przeciwdziałających zachorowaniom na malarię.

Projekt Change for Good wstępnie zaplanowano na okres trzech lat. Będzie on częścią globalnej inicjatywy UNICEF, które w celach fundraisingowych współpracuje z wiodącymi liniami lotniczymi.

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek