logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Wolontariat jest super” w BGK
05.04.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Wolontariat jest super” w BGK



Fundacja BGK im. Jana Kantego Steczkowskiego ogłosiła 3. edycję konkursu „Wolontariat jest super!”. Celem programu jest promocja działań wolontariackich oraz zaangażowanie pracowników Banku Gospodarstwa Krajowego do podejmowania inicjatyw na rzecz lokalnych społeczności i grup wymagających wsparcia.

Program prowadzony jest metodą konkursu. Pracownicy banku przygotowują własne projekty społeczne. Odbiorcami projektów mogą być podopieczni instytucji publicznych (np. szkoły, przedszkola, świetlice, domy opieki, szpitale, schroniska, hospicja, ośrodki szkolno – wychowawcze) lub organizacji pozarządowych (stowarzyszenia, fundacje). Złożone do konkursu wnioski podlegają ocenie niezależnej kapituły złożonej z ekspertów związanych z wolontariatem. Najlepsze wnioski otrzymają dofinansowanie umożliwiające ich realizację.

W minionych edycjach konkursu wolontariusze BGK zrealizowali 31 projektów, m.in. wyremontowali szkolne świetlice, wyposażyli sale terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych, zorganizowali pikniki rodzinne i wycieczki krajoznawcze, oznakowali również rezerwat wiślany.

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie www.fundacja-steczkowskiego.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek