logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wolontariat biznesowy działa
24.02.2012
Tematy: Wydarzenia

Wolontariat biznesowy działa



22 lutego odbyła się premiera książki „To działa!”, którą studenci przygotowali wspólnie ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Dokumentalistów Koncentrat, a bezpłatną publikację można zamawiać przez internet.

W książce znalazło się 20 tekstów o wolontariuszach biznesowych, którzy wykorzystując wsparcie swoich pracodawców, angażują się w działania społeczne. – Jest wśród nich Rafał, który odrabia lekcje z dziećmi z warszawskiej Pragi. I kiedy usłyszał: „Będziesz za tydzień? Zamawiam sobie ciebie”, poczuł się, jakby dostał medal i puchar. Jest Robert, który z podopiecznymi domu dziecka zrobił prawdziwy film animowany. Jest też Katarzyna, która namówiła koleżanki i kolegów z pracy, by pomogli w inwentaryzacji sów i szukaniu gniazd żółwi błotnych. I Monika, która podpowiada młodym ludziom, jak pisać listy motywacyjne, a jeśli trzeba, robi dla nich szkolenia z prasowania i gotowania – wymienia Anna Błaszkiewicz, redaktorka publikacji, prezeska Koncentratu.

Premierze publikacji towarzyszył panel dyskusyjny na temat wolontariatu pracowniczego. Prezentacje przygotowane przez studentów stały się punktem wyjścia do rozmowy, w której wzięły udział: Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Ewa Wojsławowicz, koordynatorka programu Wolontariat Pracowniczy w Citi Handlowy, Elżbieta Żórawska, koordynatorka Fundacji PwC i Anna Jawor, koordynatorka Programów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w IBM.

Egzemplarz książki można nieodpłatnie zamówić przez internet, wypełniając formularz dostępny na stronie: www.todziala.org.pl.

Projekt jest współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek