logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wolność na tenisówkach
15.08.2010
Tematy: Wydarzenia

Wolność na tenisówkach



Ruszyła 2. edycja konkursu „Drogi wolności dla młodych ludzi”, organizowanego według projektu Drogi Wolności Grupy Salinas pod kierownictwem Sergio Sarmiento.

Nagrodzone zostaną wyróżniające się oryginalnością i własną konwencją twórczą prace związane z niepodległością i wolnością w następujących kategoriach: fotografia, muzyka, film video, proza i poezja, esej, pogawędka, grafika cyfrowa oraz ręczne malowanie tenisówek.

W każdej kategorii zostaną przyznane trzy nagrody pieniężne w wysokości:
I – 50.000 meksykańskich Peso
II – 30.000 meksykańskich Peso
III – 15.000 meksykańskich Peso

Konkurs przywołuje pamięć o obchodach 200-lecia niepodległości świętowanego przez kraje Ameryki Łacińskiej, ale jest również ważnym wydarzeniem we wszystkich krajach silnie przywiązanych do idei wolności i walki o niepodległość. Zachęcenie do udziału w konkursie służy jako pretekst do refleksji na temat związku między niepodległością i wolnością na wszystkich poziomach życia społecznego oraz pojedynczych obywateli.

Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy młodzi ludzie w przedziale wiekowym 15–25 lat, posługujący się językiem hiszpańskim. W Polsce opiekę nad promocją konkursu przyjęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Termin nadsyłania prac upływa 31 sierpnia br.
Szczegóły na stronie www.caminosdelalibertad.com








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek