logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  26.12.2011

Wolność jest w Bieszczadach

Your browser does not support the video tag.


Tuż przed Świętami rozpoczęła się kampania promująca Bieszczady: "Rozpocznij zimową przygodę od mistyki karpackich połonin. W magiczne krainy zabiorą cię psie zaprzęgi…" 30-sekundowy spot reklamowy, pełen urlopowych obietnic, emitowany jest od 22 grudnia w Telewizji Obiektyw, w bloku programów informacyjnych o regionie, a w dniach 1–7 stycznia 2012, emitowany będzie w telewizji TVN24. Spot jest elementem kampanii reklamowej regionu w ramach projektu "Alpy Karpatom" realizowanego przez Fundację Karpacką – Polska.

Film bazuje na zdjęciach i materiale filmowym z regionu Bieszczad. Fotografie Tarnicy i Bukowego wprowadzają do materiału filmowego ze stoków narciarskich, wyścigów psich zaprzęgów, speedridingu i  wyścigów motocyklowych na lodzie. Spot zamyka pokaz wnętrza galicyjskiego domu.

– Do tej pory Bieszczady nie były reklamowane za pomocą spotów telewizyjnych, a przecież jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych na świecie. Fundacja Karpacka wyprodukowała spot czytelny, nieskomplikowany i nakłaniający odbiorcę do skorzystania z oferty turystycznej regionu. Zawartość spotu jest rezultatem kompromisu i konieczności rezygnacji z prezentacji wszystkich zimowych walorów regionu. – powiedziała Zofia Kordela Borczyk, Prezes Zarządu Fundacji Karpackiej – Polska.

W połowie 2012 roku Fundacja rozpocznie produkcję drugiego spotu reklamowego prezentującego letnią ofertę turystyczną regionu. Spoty – zimowy i letni –  będą emitowane cyklicznie, po dwa razy w roku, w latach 2012 do 2016.

Następne działania w ramach kampanii to artykuły w National Geografic, film o Karpatach, portal internetowy www.alpykarpatom.pl, produkcja maskotki regionu (ryś karpacki w stroju nawiązującym do regionalnego wzornictwa) wizyty studyjne największych europejskich operatorów turystycznych (TUI Scan Holiday, Neckermann) oraz wykreowanie i marketing produktu lokalnego.

Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy
z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
. Szwajcarsko-Polski Program Współpracy jest jednym z programów współpracy pomiędzy Szwajcarią a nowymi państwami członkowskimi Unii Europejskiej. Stanowi wkład Szwajcarii w zmniejszenie różnic społeczno-gospodarczych w rozszerzonej Unii Europejskiej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Alpy Karpatom
Czas:
2012.1.1
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Karpacka – Polska
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fundacja Karpacka – Polska, TV Obiektyw
Adresaci:
Turyści
Hasło kampani:
Bieszczady - uwolnij się!





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek