Wolniej albo koszmarnie
Ciało małego chłopca leży wszędzie – na podłodze w łazience, w biurze, na trawniku, na chodniku w drodze do pracy i pod biurkiem w domu. Wyraźnie dręczony wyrzutami sumienia mężczyzna widzi go przez cały dzień – stara się co prawda go unikać, ale postać dziecka nie przestaje się ukazywać. Rudowłosy chłopak jest ofiarą wypadku niegdyś spowodowanego przez bohatera spotu.
Film zwraca uwagę na konsekwencje nieodpowiedzialnej jazdy samochodem, koncentrując się na następstwach w psychice sprawcy tragedii. Alternatywę „Kill your speed, or live with it” („Zwolnij, albo żyj z koszmarem”) uzupełnia wyjaśnienie „It’s 30 for a reason” („Ograniczenie do 30 km/h ma swój powód”).
„Live with it” jest kolejną kampanią w ramach akcji "Think!" ("Pomyśl!") prowadzonej od wielu lat przez brytyjski Departament Transportu. Spot otrzymał brąz na festiwalu reklamy London International Awards 2009 w kategorii Służba publiczna/Opieka społeczna.
A.Postek
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy