logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wolniej albo koszmarnie
05.02.2009
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wolniej albo koszmarnie

Your browser does not support the video tag.


Ciało małego chłopca leży wszędzie – na podłodze w łazience, w biurze, na trawniku, na chodniku w drodze do pracy i pod biurkiem w domu. Wyraźnie dręczony wyrzutami sumienia mężczyzna widzi go przez cały dzień – stara się co prawda go unikać, ale postać dziecka nie przestaje się ukazywać. Rudowłosy chłopak jest ofiarą wypadku niegdyś spowodowanego przez bohatera spotu.

Film zwraca uwagę na konsekwencje nieodpowiedzialnej jazdy samochodem, koncentrując się na następstwach w psychice sprawcy tragedii. Alternatywę „Kill your speed, or live with it” („Zwolnij, albo żyj z koszmarem”) uzupełnia wyjaśnienie „It’s 30 for a reason” („Ograniczenie do 30 km/h ma swój powód”).

„Live with it” jest kolejną kampanią w ramach akcji "Think!" ("Pomyśl!") prowadzonej od wielu lat przez brytyjski Departament Transportu. Spot otrzymał brąz na festiwalu reklamy London International Awards 2009 w kategorii Służba publiczna/Opieka społeczna.
A.Postek



Nazwa kampanii:
Live with it
Czas:
2009.1.30 - 2009.2.28
Nadawca:
Departament Transportu Wielkiej Brytanii
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Abbott Mead Vickers BBDO, London
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Kill your speed, or live with it. It’s 30 for a reason (Zwolnij, albo żyj z koszmarem. Ograniczenie do 30 km/h ma swój powód.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek