Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku, koncern tytoniowy Philip Morris International (PMI), do którego należy m.in. marka Marlboro, rusza z kampanią reklamową w prasie, gdzie deklaruje „wolne od dymu” zobowiązania. Hasłem: „Our New Year’s Resolution: we’re trying to give up cigarettes” – Nasze noworoczne postanowienie: staramy się rzucić papierosy – zapowiada pomóc dorosłym palaczom w Wielkiej Brytanii zaprzestać palenia.
Mimo iż, w Wielkiej Brytanii reklama wyrobów tytoniowych jest zabroniona – kampania Philip Morris zyskała akceptację ponieważ nie promuje papierosów. Reklama pojawiła się na łamach „The Times”, „The Sun”, „Daily Mirror”, a producenci papierosów zachęcają przy tym do korzystania z powstałej w ramach kampanii strony internetowej www.smokefreefuture.co.uk .
Edukacyjny Landing page oferuje Brytyjczykom porady dotyczące rzucania palenia oraz przedstawia alternatywne produkty dla palaczy. Producent stara się również otrzymać zgodę na umieszczanie powyższych informacji na paczkach papierosów.
Peter Nixon, dyrektor zarządzający Philip Morris, tłumacząc w jaki sposób firma zamierza pomóc Brytyjczykom w zaprzestaniu nałogu, podkreślał, iż koncern ma ważną rolę do odegrania w tym procesie. Jak czytamy na oficjalnej stronie „ We will be far more than a leading cigarette company. We’re building PMI’s future on smoke-free products that are a much better choice than cigarette smoking. Why are we doing this? We understand the millions of men and women who smoke cigarettes. They are looking for less harmful, yet satisfying, alternatives to smoking. We will give them that choice.” – koncern poczuwa się do społecznej odpowiedzialności , deklaruje nowe podejście do zdrowia publicznego oraz zmiany i promocję zdrowszego stylu życia. W alternatywie do wyrobów tytoniowych, firma przedstawia „nowe e-papierosy”. Ujawnia przy tym, iż koncern wydał ponad 2,5 mld funtów na badania i rozwijanie produktów „wolnych od dymu tytoniowego”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu