Żołnierze z reklam kampanii włoskiej organizacji Soleterre, walczący ze sobą na polu bitwy, to weterani: staruszkowie – niektórzy na wózkach inwalidzkich, wyposażeni oprócz broni w kule inwalidzkie, w balkoniki, podłączeni do kroplówek. Przesłanie tego dziwnego obrazu jest pacyfistyczne: „Let’s make war an old thing” („Sprawmy by wojna odeszła do lamusa”).
Opinia na temat kampanii znajduje się w dziale „Kontrowersje”: „Dziadowska wojna”.
Soleterre prowadzi projekty we Włoszech, na Ukrainie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Filipinach, w Salwadorze, Maroko, Indiach i Sierra Leone. Jej główną misją jest zapewnienie opieki zdrowotnej, żywności i edukacji dla mieszkańców ubogich terenów.
Kreację wykonała agencja H-57 Creative Station.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz